Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου 2019

Μετά τους φόνους η εγκατάλειψη. Μετά την μέθη τα ψέμματα.




Σύμφωνα με τις δηλώσεις στους τηλεοπτικούς σταθμούς του συνηγόρου υπεράσπισης  του δράστη του διπλού φονικού, αξιωματικού του Π. Ναυτικού με την BMW, στις Καμάρες Αιγίου, ο οδηγός δεν ήταν μεθυσμένος. Είχε είπε αλκοόλ 1,71 gr/L που είναι «ελάχιστη ποσότητα πέραν του επιτρεπομένου. Το επιτρεπόμενο είναι 1.10 και βρέθηκε 1.71 που αυτό σημαίνει ότι αυτή η παραφιλολογία περί ακραίας μέθης καταρρέει»



Το επιτρεπόμενο όριο συγκέντρωσης αλκοόλ στο αίμα οδηγών στην Ελλάδα δεν είναι 1.10 gr/L αλλά 0.50 gr/L.  Το όριο αυτό είναι αρκετά υψηλότερο απ ότι σε άλλες ευρωπαικές χώρες όπου είναι 0.20gr/L. Ο δράστης των συγκεκριμένων εγκλημάτων είχε υπερτριπλάσια της νόμιμης συγκέντρωσης αλκοόλ στο αίμα την στιγμή που του έγινε η αιμοληψία. Αν η αιμοληψία καθυστέρησε η συγκέντρωση κατά τη στιγμή του συμβάντος ήταν ακόμα μεγαλύτερη.
Σύμφωνα με την αποδεκτή απο τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας μελέτη της NHTSA (υπηρεσία Ασφάλειας των Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ) μελέτη η οδήγηση μεσυγκέντρωση αλκοόλ στο αίμα 1.70 gr/L σημαίνει 40 φορές αύξηση της πιθανότητας εμπλοκής σε τροχαία σύγκρουση σε σχέση με ένα νηφάλιο οδηγό.
Αναρωτιέται κανείς γιατί τόσα ψέμματα στη συγκεκριμένη υπόθεση; Πρέπει οι συνήγοροι να ταυτιστούν με το ηθικό ανάστημα του πελάτη τους; Για ένα άνθρωπο που σκότωσε και εγκατέλειψε τα θύματα του με 1.71 gr/L αλκοόλ στο αίμα την μια να λένε πως προθυμοποιούνται να δοθεί λύση εξωδικαστικά, σε μια υπόθεση που διώκεται αυτεπάγγελτα άρα ακόμα και η οικογένεια να θέλει να παραιτηθεί η δίκη θα γίνει, και στη συνέχεια με τον ισχυρισμό ότι ο ολομέθυστος πελάτης τους είναι θύμα παραφιλολογίας.
Επειδή με βάση την δικαστική του εμπειρία αποκλείουμε ο κ. Κούγιας να μη γνωρίζει ποιο είναι το νόμιμο όριο συγκέντρωσης αλκοόλ στο αίμα και επειδή δεν πιστεύουμε ότι ψεύδονταν συνειδητά όταν έκανε αυτές τις δηλώσεις στα κανάλια αναρρωτιώμαστε  μήπως και ο ίδιος είχε πιεί «ένα ποτηράκι» παρά πάνω.

Αλκοόλ και Οδήγηση: 
Οι θέσεις της Ελληνικής Ιατροδικαστικής Εταιρείας : ΕΔΩ 


Οι θέσεις του ΕΚΑΒ: ΕΔΩ


ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΡΟΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου