Σελίδες

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020

Η καθημερινή λήψη ασπιρίνης δεν είναι καλή επιλογή για υγιείς ανθρώπους

Η καθημερινή ασπιρίνη κρύβει κινδύνους

Μετάφραση
Παναγιώτης Σπανός
Διασώστης ΕΚΑΒ Ρόδου

Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020 (HealthDay News) 

- Η λήψη μιας ασπιρίνης καθημερινά για την πρόληψη των καρδιακών παθήσεων ενέχει περισσότερους κινδύνους παρά οφέλη σε υγιείς ανθρώπους, σύμφωνα με νέα μελέτη.
Οι ερευνητές εξέτασαν δημοσιευμένα στοιχεία σχετικά με τα οφέλη από τη λήψη χαμηλής δόσης ασπιρίνης  ανέφερε το CNN . Η μελέτη δημοσιεύθηκε την Τετάρτη στο British Journal of Clinical Pharmacology .

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο κίνδυνος αιμορραγίας που προκαλείται από την αραίωση του αίματος εξαιτίας της επίδρασης της ασπιρίνης υπερέβαινε κατά πολύ το όφελος που μπορεί να έχει το φάρμακο.
Τόσο το American College of Cardiology όσο και η American Heart Association υποστηρίζουν ότι μόνο τα άτομα που έχουν υποστεί καρδιακή προσβολήεγκεφαλικό επεισόδιο ή χειρουργική επέμβαση ανοιχτής καρδιάς πρέπει να λαμβάνουν καθημερινά ασπιρίνη.
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ενώ η καθημερινή λήψη ασπιρίνης μείωσε τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής ή εγκεφαλικού επεισοδίου κατά 17%, ο κίνδυνος γαστρεντερικής αιμορραγίας αυξήθηκε κατά 47% και κατά 34% για εγκεφαλική αιμορραγία.
"Η μελέτη μας επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχουν στοιχεία για τη λήψη ασπιρίνης στην πρωτογενή πρόληψη , δηλαδή σε υγιείς ανθρώπους", δήλωσε στο CNN ο ερευνητής Dr. Lee Smith, αναπληρωτής καθηγητής της Φυσικής Δραστηριότητας και της Δημόσιας Υγείας στο Πανεπιστήμιο Anglia Ruskin στο Ηνωμένο Βασίλειο .
"Το βασικό μήνυμα της έρευνάς μας είναι ότι η χαμηλή δόση ασπιρίνης είναι καλή [μόνο] όταν έχετε ήδη καρδιαγγειακή πάθηση", πρόσθεσε ο Smith.

Πηγή: medicinenet

Μετάφραση
Παναγιώτης Σπανός
Διασώστης ΕΚΑΒ Ρόδου

ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΡΟΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου