Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2017

Πρωτοσέλιδο στη Daily Mail το φρικτό δυστύχημα με την Πόρσε

Πρωτοσέλιδο στη Daily Mail το φρικτό δυστύχημα με την Πόρσε


Νεκροί τέσσερις άνθρωποι, ανάμεσά τους ένας 3χρονος

Για ένα «τρομακτικό δυστύχημα» που προκάλεσε ο «γιος ενός εκατομμυριούχου» γράφουν Daily Mail, Daily Star και Sun - Το βίντεο της φονικής σύγκρουσης προκαλεί μόνο τρόμο 

Τον γύρο του κόσμου κάνει τις τελευταίες ώρες το φρικτό δυστύχημα που συνέβη το απόγευμα της Κυριακής στο 89ο χιλ. Αθηνών - Λαμίας. Η τρελή πορεία της Πόρσε που οδηγούσε ο Γιώργος Βακάκης, ο γιος του ιδιοκτήτη των Jumbo, οδήγησε στον θάνατο τον ίδιο τον οδηγό, τον νεαρό συνοδηγό φίλο του ενώ διέλυσε την οικογένεια του Υπάτιου Πατμάνογλου, ο οποίος είδε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα τη ζωή του να διαλύεται σε χίλια κομμάτια. Ο τραγικός πατέρας βρισκόταν στην τουαλέτα του πάρκινγκ όπου είχε σταματήσει, ενώ η γυναίκα και ο 3χρονος γιος του ήταν στο αυτοκίνητο, το οποίο διαλύθηκε και τυλίχθηκε στις φλόγες από τη σφοδρή σύγκρουση με την Πόρσε.

Το δυστύχημα που σόκαρε το Πανελλήνιο φιγουράρει σήμερα ψηλά στα διεθνή site και οι εικόνες από το βίντεο της φονικής σύγκρουσης σοκάρουν όσες φορές και να τις δει κανείς. Η Daily Mail, η Sun αλλά και η Daily Star κάνουν λόγο για ένα «τρομακτικό δυστύχημα» που προκάλεσε ο «γιος ενός εκατομμυριούχου». 

Κρίση πανικού ή καρδιακό επεισόδιο; Τι πρέπει να κάνετε σε κάθε περίπτωση [vid]

κρίση πανικού

Οι κρίσεις πανικού και οι καρδιακές προσβολές έχουν παρόμοια συμπτώματα: δύσπνοια, ταχυπαλμία, πόνος στο στήθος, ζάλη, ίλιγγος, μούδιασμα των χεριών και των ποδιών, εφίδρωση, λιποθυμία και τρέμουλο. Μερικοί άνθρωποι περιγράφουν την εμπειρία αυτή σαν “να χάνουν τον έλεγχο” ή σαν “να πρόκειται να πεθάνουν”.

Μια κρίση πανικού συμβαίνει αυθόρμητα ή μπορεί να την πυροδοτήσει ένα αγχωτικό γεγονός, αλλά δεν δημιουργεί άμεσο κίνδυνο. Μια καρδιακή προσβολή είναι επικίνδυνη και απαιτεί άμεση ιατρική φροντίδα. Στις γυναίκες, όμως, με συμπτώματα καρδιακής νόσου, γίνεται μερικές φορές λάθος διάγνωση για κρίση πανικού.
Σύμφωνα με την αμερικανική Ένωση για το Άγχος και την Κατάθλιψη (Anxiety and Depression Association of America – ADAA), αν κάποιος που έχει υποστεί στο παρελθόν καρδιακή προσβολή και έχει, επίσης, κρίσεις πανικού, δεν παίρνουμε ρίσκο και τον μεταφέρουμε άμεσα στο νοσοκομείο. Είτε προκύψει ότι πρόκειται για μια ακόμα κρίση πανικού ή όχι, το πρόσωπο αυτό θα πρέπει να αντιμετωπίζει αυτά τα συμπτώματα πάντα ως πιθανή καρδιακή προσβολή.

Εγώ φταίω για το τροχαίο με την Πόρσε




Γεννήθηκα σε τόπο και σε χρόνο που το γαϊδούρι ήταν το πιο διαδεδομένο μέσο μετακίνησης. Έμαθα να οδηγάω σαν γαϊδούρι και να κατηγορώ πάντα το σαμάρι του.
Εφόσον είσαι σε θέση να διαβάζεις αυτές τις γραμμές, πάει να πει πως έχεις ανοίξει το ίντερνετ, άρα ξέρεις για ποιο πράγμα μιλάω. Ένας άθρωπος πάρκαρε το αμάξι του για δύο λεφτά και όταν γύρισε από την τουαλέτα, δεν είχε πια οικογένεια…
Εγώ τους ξεκλήρισα. Μπορεί να μην βρισκόμουνα πίσω από το τιμόνι της συγκεκριμένης Πόρσε και την ώρα που συνέβηκε το δυστύχημα εγώ να έπαιρνα χόχλους, δηλαδή να κοιμόμουνα τον ύπνο του δικαίου, αλλά φταίω.
Όπως έλεγε και ένας παλαιότερος εμού, «από τύχη ζούμε ή δεν είμαστε στη φυλακή όσοι οδηγούμε». Και -δυστυχώς- οι στατιστικές τον δικαιώνουν.
Από τύχη δεν σκότωσα κανέναν ή δεν αυτοκτόνησα κάθε φορά που σηκώθηκα να φύγω από οικογενειακό τραπέζι έχοντας πιει μία νταμιτζάνα κρασί ή από ένα μαγαζί κατεβάζοντας κι ένα «υποβρύχιο για το δρόμο».
Από τύχη δε συνέβη το μοιραίο σε όλες εκείνες τις περιπτώσεις που στο τσακ πρόλαβα να περάσω με πορτοκαλοκόκκινο (όπως και άλλα τρία γιώτα χι, δύο τριαξονικά, τέσσερις βέσπες κι ένα υπερωκεάνιο που ακολουθούσαν).

Νέο στοιχείο για το τροχαίο -Τι δείχνουν οι κάμερες της Εθνικής για την πορεία της Porsche



Νέο στοιχείο για το τροχαίο -Τι δείχνουν οι κάμερες της Εθνικής για την πορεία της Porsche

Ενα νέο στοιχείο προκύπτει από τις πρώτες έρευνες της ΕΛ.ΑΣ. για τα αίτια του φριχτού δυστυχήματος στο 83ο χλμ. της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας, που κόστισε τη ζωή σε τέσσερα άτομα, ανάμεσα στα οποία και ένα μικρό παιδί.  

Οπως είχε γράψει το iefimerida.gr νωρίτερα, στο μικροσκόπιο των αξιωματικών του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Βοιωτίας, η οποία προσπαθεί να ξετυλίξει το κουβάρι της τραγωδίας, βρίσκεται η πορεία που ακολούθησε η Porsche πριν συγκρουστεί με το σταθμευμένο Civic. 
Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη στα χέρια της Τροχαίας βρίσκεται το υλικό από τις κάμερες της εθνικής οδού ανά 4 με 5 χλμ. και από την αμέσως προηγούμενη κάμερα -από το σημείο του δυστυχήματος- δεν φαίνεται να εμπλέκεται άλλο όχημα μπροστά από τη μοιραία Porsche. Δηλαδή, δεν φαίνεται να έκλεισε κανείς το πολυτελές όχημα ή να υπήρξε κάποια σύγκρουση. 
Εν τω μεταξύ, ό,τι απέμεινε από τα δύο οχήματα βρίσκεται στο Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων στη Θήβα, προκειμένου να ερευνηθούν ενδελεχώς από τους εμπειρογνώμονες της ΕΛ.ΑΣ. Παράλληλα, αναμένεται να οριστούν πραγματογνώμονες του Δημοσίου, ενδεχομένως και των οικογενειών. Αξίζει να σημειωθεί  ότι η ανεύρεση στοιχείων είναι εξαιρετικά δύσκολη, καθώς μετά τη σφοδρή σύγκρουση τα δύο ΙΧ έχουν καταστραφεί -έχουν διαλυθεί σε κομμάτια και έχουν καεί.
Σε 10 άξονες οι έρευνες της ΕΛ.ΑΣ. 
Οι έρευνες της Ελληνικής Αστυνομίας κινούνται σε 10 άξονες, καθώς από εκεί αναμένεται να προκύψουν σημαντικά στοιχεία για το τι ακριβώς συνέβη και ο 24χρονος οδηγός της Porsche έχασε τον έλεγχο του οχήματος, με αποτέλεσμα να προκληθεί ένα από τα πλέον συγκλονιστικά δυστυχήματα που έχουν σημειωθεί στο ελληνικό οδικό δίκτυο. 
Τα δέκα σημεία που εξετάζουν ενδελεχώς τα στελέχη της Τροχαίας είναι:

Όταν ένας Έλληνας παραβίασε το όριο ταχύτητας στην Αγγλία (pics)

Όταν ένας Έλληνας παραβίασε το όριο ταχύτητας στην Αγγλία (pics)

Ο Χανιώτης, Μανώλης Ροδιτάκης, που ζει και εργάζεται στην Αγγλία με αφορμή το τραγικό τροχαίο δυστύχημα στην Ε.Ο Αθηνών-Λαμίας, όπου χάθηκαν τέσσερις άνθρωποι εκ των οποίων ένα 3χρονο αγοράκι, έστειλε το δικό του μήνυμα  τονίζοντας τις διαφορές σε ότι αφορά στην οδηγική παιδεία σε Ελλάδα και Αγγλία και γιατί η Βρετανία είναι στη 2η θέση στον κόσμο όσον αφορά στην οδηγική ασφάλεια.
"Γίνεται πολύ συζήτηση στην Ελλάδα για την έλλειψη οδηγικής παιδείας αυτες τις ημέρες, μετά το τραγικό πολύνεκρο ατύχημα. Επιτρέψτε μου να μοιραστώ την εμπειρία μου από το UK, μια θετική εμπειρία σε σχέση με την οδηγική παιδεία και πώς αυτή αποκτάται. 
Πριν από λίγους μήνες πήρα την πρώτη μου κλήση για υπερβολική ταχύτητα. 59m/h σε ενα τμήμα του M4 που το όριο ειναι 50m/h (ναι καλά διαβάσατε, 50 μίλια όριο σε εθνική οδό). Μου έδωσαν δυο επιλογές: 1. Να πληρώσω πρόστιμο και να πάρω 3 πόντους στο point system ή

Φύση και… παρά φύσιν

Φύση και… παρά φύσιν

«Η φύσις μηδέν μήτε ατελές ποιεί μήτε μάτην», είπε ο Αριστοτέλης και δεν μπορούμε παρά να το αποδεχτούμε απόλυτα. Γιατί η φύση και ο Θεός δεν κάνουν τίποτε άσκοπα.
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
Ενα αρχαιοελληνικό γνωμικό που σίγουρα μας αρέσει όταν αναφερόμαστε στην ανδρική φύση. Γιατί η επιστήμη έχει αναλύσει και αυτή τη φύση, ενώ δεν έχει ολοκληρώσει μάλλον με τη γυναικεία, καθώς, όπως λένε και οι παλιοί, «άβυσσος η καρδιά / η ψυχή (και κατά προέκταση) / η φύση της γυναίκας». Σε ό,τι αφορά πάντως εμάς, τους άνδρες, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και απολύτως χαρτογραφημένα.
Σύμφωνα με νέα μελέτη του Πανεπιστημίου Κονκόρντια στο Μόντρεαλ του Καναδά, ο δεδομένος ενθουσιασμός που προκαλεί στον άνδρα η γρήγορη οδήγηση ενός σπορ αυτοκινήτου αυξάνει τα επίπεδα της τεστοστερόνης στον οργανισμό του. Μάλιστα όταν αυτό γίνεται υπό τη θέαση ωραίων γυναικών, τότε η ορμόνη εκρήγνυται στο διπλάσιο!
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, λοιπόν, τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής αιτιολογούν πολλές από τις ανώριμες -και πολλές φορές επικίνδυνες- συμπεριφορές ανδρών οδηγών στον δρόμο. Παράλληλα εξηγεί γιατί ο άνδρας μέσης ηλικίας (50+) επιθυμεί διακαώς να αποκτήσει ένα σπορ, γρήγορο αυτοκίνητο: μα, για να τον βλέπουν και να τον θαυμάζουν οι γυναίκες!
Από την άλλη, αιτιολογεί και γιατί οι άνδρες τρέχουν και συμπεριφέρονται σαν ραλίστες στους δημόσιους δρόμους. Η ανάγκη αύξησης της τεστοστερόνης τα προκαλεί όλα αυτά. Το ίδιο συμβαίνει ορμονικά και όταν ένας άνδρας μέσης ηλικίας κάνει δεσμό με μικρότερη γυναίκα. Οταν μάλιστα αυτό συνδυαστεί και με ένα γρήγορο αυτοκίνητο, ο οργανισμός του είναι σε επίπεδα… οργασμού! Σημειώστε, δε, ότι τη μεγαλύτερη ανάγκη για τεστοστερόνη έχουν άνδρες μέσης ηλικίας, που είναι παντρεμένοι και έχουν παιδιά.

Έχουμε λεφτά ν’ αγοράζουμε αυτοκίνητα, δεν έχουμε λεφτά να πληρώνουμε κλήσεις…

cars







Μια ακόμα διάσταση του παραλογισμού της πρότασης για μείωση των προστίμων του ΚΟΚ κατά 50% δίνει η κίνηση της αγοράς αυτοκινήτων το 2017.
Με βάση τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών το μήνα Ιανουάριο 2017 υπήρξαν αυξημένες κατά +13,3% ως προς το μήνα Ιανουάριο 2016 ενώ στα καινούργια φορτηγά παρατηρήθηκε αύξηση+23,1% (Αναλυτικά: ΕΔΩ).
Εκρηκτική είναι η αύξηση στις πωλήσεις ΙΧ τον μήνα Φεβρουάριο 2017 με αύξηση +70% σε σχέση με τον Φεβρουάριο 2016 (Αναλυτικά: ΕΔΩ)

Η τροχαία σύγκρουση δεν είναι ατύχημα.

Οι λέξεις που χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε γεγονότα αντανακλούν τον τρόπο με τον οποίο τ’ αντιμετωπίζουμε και τον τρόπο που αντιδρούμε ή δεν αντιδρούμε σε αυτά. Σ’ αυτό το πλαίσιο η χρήση του όρου τροχαίο ατύχημα αντί της τροχαίας σύγκρουσης υπέχει εννοιολογικό βάρος που οδηγεί στην αμνήστευση του/των υπευθύνων του συμβάντος και συχνά απόδοση ευθύνης στο θύμα του συμβάντος.
Τι άλλο θα μπορούσε δηλαδή να σημαίνει η φράση “βρέθηκε τη λάθος στιγμή στο λάθος σημείο”- όταν με τη λάθος στιγμή εννοούμε τη στιγμή που οδηγούσε κάποιος με 200+ χλμ/ώρα και λάθος σημείο τη στάθμευση σ’ ένα οριοθετημένο χώρο στάθμευσης;
traffic-crash_1476318522802_48082615_ver1-0_640_480
Τροχαίες συγκρούσεις ή συμβάντα δημιουργούνται όταν ένας ή περισσότεροι κρίκοι της αλυσίδας της οδικής κυκλοφορίας σπάνε. Υπέρβαση ορίου ταχύτητας, παραβίαση σηματοδότη ή STOP, παράνομη προσπέραση, κακοτεχνίες ή κακοσυντηρημένοι δρόμοι, υπερεκτίμηση δυνάμεων, οδήγηση υπό την επήρεια ουσιών ή αλκοόλ, χρήση κινητού, αδιαφορία για τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν κ.α.

Τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα….


SOSBLOG-1















Τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα….
Λώρη Κέζα                       αναδημοσίευση απο www.mononews.gr 27/2/2017
Το ερώτημα δεν είναι γιατί ένας γονιός δίνει στο παιδί του αυτοκίνητο που αναπτύσσει παράλογες ταχύτητες. Το ερώτημα είναι γιατί το υπουργείο Μεταφορών δίνει πινακίδες σε σκοτώστρες. Οχήματα που τρέχουν με 200 χιλιόμετρα, με 250 και παραπάνω απειλούν όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που βρίσκονται στο διάβα τους.
Στο δρόμο για την Αράχοβα εκτυλίχθηκε χθες μια τραγωδία. Γιος επιχειρηματία οδηγώντας μια Porsche, ξέφυγε από την πορεία, μπήκε στον παράδρομο και έπεσε σε σταθμευμένο αυτοκίνητο. Σκοτώθηκε ο ίδιος και δολοφόνησε τρία άτομα. Δεν υπάρχει άλλο ρήμα. Δολοφόνησε. Η ταχύτητα που ανέπτυξε ήταν επικίνδυνη για τις ζωές των άλλων, τόσο επικίνδυνη όσο αν πυροβολούσε με καλάνσικοφ στη μέση της πλατείας Συντάγματος. Κανένα υπουργείο δεν δίνει άδεια για τη χρήση πυροβόλων μέσα σε πόλεις αλλά το υπουργείο Μεταφορών επιτρέπει να κυκλοφορεί εκεί έξω κάτι τόσο επικίνδυνο όσο ένα απασφαλισμένο όπλο.
Η υπερβολική ταχύτητα και η επιθετική οδήγηση βρίσκονται πάνω πάνω στη λίστα με τις αιτίες των τροχαίων δυστυχημάτων. Νεκρός από υπερβολική ταχύτητα είναι εκείνος που βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο, νεκρός από επιθετική οδήγηση είναι ο ανυποψίαστος πεζός. Να δούμε τα νούμερα σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωσης Υγείας: κάθε χρόνο σκοτώνονται από τροχαία δυστυχήματα 1,2 εκατομμύρια άνθρωποι. Οι αριθμοί δείχνουν ταχεία αύξηση και μέχρι το 2020 αναμένεται ότι ο αριθμός των θανάτων θα ανέλθει στα 2,4 εκατομμύρια ετησίως.

«H ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ»



«Μιλάμε για γενοκτονία» λέει ο Ιαβέρης για τα τροχαία και τονίζει πως στοιχίζουν 12δισεκ. ευρώ το χρόνο.. «Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα σ’ ένα ποσοστό κοντά στο 87% συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κοντά στα 50 χλμ/ώρα».. «Η έλλειψη παιδείας είναι η σημαντικότερη αιτία των ατυχημάτων».. «Τα πρόστιμα πρέπει να αυξηθούν και όχι να μειωθούν»

“Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα σ’ ένα ποσοστό κοντά στο 87% συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κοντά στα 50 χλμ/ώρα. Και μάλιστα ένα πολύ μεγάλο ποσοστό πρωταγωνιστών των τροχαίων είναι κοντά στη ηλικία των 30 ετών. Σύμφωνα μάλιστα με τα τελευταία στοιχεία, το 60 με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15- 29 ετών”. Αυτό είναι ένα από τα πολλά συγκλονιστικά στοιχεία που αποκάλυψε ο γνωστός οδηγός αγώνων, Αναστάσιος Μαρκουίζος (Ιαβέρης), λίγες ώρες μετά το τραγικό τροχαίο της Ε. Ο. Αθηνών- Λαμίας.
Ο ίδιος ωστόσο αποκαλύπτει ότι: «τα τροχαία ατυχήματα κοστίζουν 12 δισ. ευρώ κάθε χρόνο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα. Το 40% του κόστους στην υγεία είναι από τροχαία. Ποσό πολύ μεγάλο, που κανείς δεν κάνει κάτι για να αλλάξει την κατάσταση. Ειδικά τώρα την περίοδο της κρίσης. Μιλάμε για μια γενοκτονία. Και κανείς δεν κάνει κάτι”.

αλκοόλ, πρέζα, κόκα, χασίσι και οδήγηση αυτοκινήτου


Αποτέλεσμα εικόνας για ΟΤΑΝ οδηγούμε
φίλες και φίλοι
ΤΙ κάνουμε όταν οδηγούμε;  Στο ερώτημα αυτό υπάρχουν δύο απαντήσεις. Διευθύνουμε ένα όχημα ελέγχοντας τη μηχανή του και πάμε από το σημείο Α στο σημείο Β. Εάν κατά τη διάρκεια της μετακίνησης τρακάρουμε ή μας τρακάρουν ή πέσουμε σε γκρεμό, τότε έχουμε ατύχημα ή δυστύχημα. Που οφείλεται το ατύχημα;  Στην κακή σήμανση, στην κακή κατάσταση του οδοστρώματος, στην ταχύτητα και σε άλλες δευτερεύουσας σημασίας αιτίες. Αυτονόητα όλα αυτά, έτσι δεν είναι;
ΔΕΝ είναι, φίλες και φίλοι. Διότι υπάρχει κι άλλη μία απάντηση στο ερώτημα τι κάνουμε όταν οδηγούμε. Όταν οδηγούμε δεν διευθύνουμε όχημα ελέγχοντας τη μηχανή του αλλά διευθύνουμε ένα βλήμα ελέγχοντας τον μηχανισμό εκτόξευσής του. Το αυτοκίνητο δεν είναι όχημα –  όχημα είναι αυτό που σύρεται, που έλκεται, όπως είναι η άμαξα με τα βόδια ή τα άλογα. Το αυτοκίνητο δεν σύρεται από ζώα αλλά εκτοξεύεται, εκσφενδονίζεται από έναν μηχανισμό, ο οποίος έχει κατασκευαστεί με πρότυπο το κανόνι, λειτουργεί όπως το μεσαιωνικό κανόνι. Η έκρηξη μέσα στο θάλαμο καύσης εκτοξεύει, βάλλει όχι μια οβίδα αλλά ένα πιστόνι, το οποίο επιστρέφει στη θέση του για να βληθεί και πάλι, κοκ. Εκτοξευόμενο το πιστόνι μεταδίδει κίνηση και επιστρέφει στη θέση του με έναν μηχανισμό (στρόφαλος και μπιέλα).
ΟΤΑΝ οδηγούμε αυτό που κάνουμε δεν είναι να διευθύνουμε το όχημα πάνω στο δρόμο, με όλες μας τις ανέσεις απολαύοντας την ηδονή της οδήγησης, και (αλλά)  κάποιες αιτίες ή η κακή ώρα προκαλούν ατυχήματα και δυστυχήματα. Είμαστε πάνω σε ένα βλήμα και προσπαθούμε εναγωνίως, η οδήγηση δεν είναι απόλαυση, είναι χειρισμός βλήματος, προσπαθούμε συνεχώς και εναγωνίως να μην συγκρουστούμε με άλλα βλήματα ή να μην βγούμε έξω από τον δρόμο. Όταν το καταφέρνουμε, τότε το αυτοκίνητο βλήμα είναι ένα έξυπνο βλήμα. Δεν τα καταφέρνουμε πάντα. Αυτό το λένε ατύχημα ή δυστύχημα που οφείλεται σε κάποιες αιτίες. Όχι! Οι συγκρούσεις με άλλα βλήματα ή η έξοδος από τον δρόμο είναι αναπόφευκτα: γνωρίζουμε πολύ καλά ότι το 2016 είχαμε, ας πούμε, 50.000 συγκρούσεις και 1.600 νεκρούς, τόσες συγκρούσεις και τόσους νεκρούς θα έχουμε και το 2017 και το 2022 και το 2029 –  λίγο λιγότερες ή λίγο περισσότερες. Που οφείλεται αυτή η βεβαιότητα της πρόγνωσης;

Από τύχη ζούμε


Μετά από κάθε ανθρώπινη συμφορά και τραγωδία -που κοστίζει ανθρώπινες ζωές-, οι άνθρωποι διακατέχονται από νευρικότητα και νιώθουν την ανάγκη να γίνουν δικαστές και να δικάσουν τους πάντες.
Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι πάρα πολύ απλός:
Οι άνθρωποι φοβούνται τον θάνατο.
Μάλιστα, δεν είναι ανάγκη ο θάνατος του νεκρού να προέρχεται από ενέργεια άλλου ανθρώπου, για να εκραγούν οι άνθρωποι.
Βλέπουμε ανθρώπους να πεθαίνουν στον ύπνο τους, και μετά συγγενείς και φίλοι σκοτώνονται μεταξύ τους και ψάχνουν να βρουν τον «ένοχο».
Πρέπει να βρουν οπωσδήποτε κάποιον ένοχο.
Πρέπει να βρουν οπωσδήποτε κάποιον να του φορτώσουν τον θάνατο.
Δεν υπάρχει ένοχος, όλοι θα πεθάνουμε.
Ο θάνατός μας είναι γραμμένος στη γέννησή μας.
Αλλά είναι δύσκολο οι περισσότεροι άνθρωποι να αποδεχτούν πως θα μπορούσαν να είναι στην θέση αυτού που περίμενε στην στάση και τον πήρε παραμάζωμα η νταλίκα, στην θέση αυτού που βούλωσαν οι αρτηρίες του, στη θέση του πρόσφυγα που πνίγηκε, στην θέση κάποιου άλλου.
«Μα πέντε λεπτά πριν πεθάνει μιλούσα στο τηλέφωνο μαζί του και γελούσε» ακούς να λένε συχνά στις κηδείες.
Ε ναι, γελούσε.
Οι ζωντανοί γελάνε, οι νεκροί είναι κάπως ανέκφραστοι.
Είναι τεράστιος ο φόβος του ανθρώπου για τον θάνατο.
Και ο φόβος για τον θάνατο μεγαλώνει όσο δεν ζεις.
Όσο αναβάλλεις τη ζωή για αργότερα, τόσο πιο πολύ φοβάσαι τον θάνατο.
Γιατί δεν ζεις.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΟΥΝ! ΜΕ ΠΟΙΑ ΙΛΙΓΓΙΩΔΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΕΣΕ Η PORSCHE ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΕΥΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ, ΘΕΡΙΖΟΝΤΑΣ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ! ΤΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΑΛΛΑΞΑΝ ΣΤΟ FACEBOOK Η ΑΤΥΧΗ 33ΧΡΟΝΗ ΚΑΙ Ο ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ


Ξεκινώντας, θα σταθώ σε μια ανάλυση που έκανε αναγνώστης για την ταχύτητα της μοιραίας Porsche που θέρισε κυριολεκτικά ότι έβρισκε μπροστά της...


Όλοι είδαμε το τραγικό δυστύχημα στην εθνική οδό. Δεν θα πω ότι ήταν ατύχημα που εξελίχθηκε σε δυστύχημα, αλλά ξεκάθαρη δολοφονία. Από την είσοδο στο βίντεο μέχρι την πρόσκρουση σύμφωνα με τις αναλύσεις που έκανε αναγνώστης του tromaktiko η απόσταση είναι περίπου 42 μέτρα, και ο χρόνος που διένυσε η μοιραία Porsche 0.46 sec.
Άρα έχουμε τις εξής πρώτες σοβαρές ενδείξεις για την ταχύτητα οι οποίες είναι οι κάτωθι:

Ταχύτητα: 42/0.46 = 91.3m/sec
Αφού 1m/sec = 3.6km/h έχουμε 91.3 x 3.6 το αποτέλεσμα μας κάνει ότι το κοντέρ της μοιραίας Porsche έγραφε 328km/h.

Επειδή σαν νούμερο μας φαίνεται υπερβολικά μεγάλο, αφού μια Porsche Carrera (ακόμα και η turbo "S" των 500 ίππων σύμφωνα με τον κατασκευαστή φτάνει μάξιμουμ τα 318 χλμ./ώρα, αναλύσαμε τη δυναμική σε crash test που έγινε με ταχύτητα 200χλμ./ώρα. Το αποτέλεσμα, δείχνει ότι η σφοδρότητα με την οποία το όχημα προσκρούει στο σταθμευμένο, είναι αρκετά μικρότερης ισχύος από το χθεσινό τραγικό συμβάν.

ΚΟΛΑΦΟΣ Ο ΙΑΒΕΡΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΝΕΚΡΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΩΝ-ΛΑΜΙΑΣ!!!


Για μια ακόμα φορά, η χώρα ολόκληρη συγκλονίζεται από ένα τροχαίο. Αυτή τη φορά, νεκρός δεν είναι ένας γνωστός τραγουδιστής, αλλά μια...


μάνα με το μωρό της, καθώς και άλλοι δύο. Οι τελευταίοι, επιβάτες μιας Porsche, η οποία έφυγε ανεξέλεγκτη με τρομερή ταχύτητα μέσα στο πάρκινγκ της Εθνικής Οδού, στο 83ο χιλιόμετρο, στο Ύπατο Θηβών.

Και τώρα, η μισή Ελλάδα αναρωτιέται: “Ποιος φταίει για το τροχαίο με την Porsche”; Γιατί έγινε αυτή η τραγωδία; Και θα αρχίσουν οι ειδικοί και οι “ειδικοί”. Από το “οι Porsche είναι σκοτώστρες”, μέχρι “φταίνε οι πλούσιοι”. Και, τι έγινε αλήθεια, γιατί η Porsche μπήκε στο πάρκινγκ έχοντας χάσει ήδη τον έλεγχο; Λάστιχο με πολλά χιλιόμετρα; Αδιαθεσία του οδηγού; Προσπαθούσε να φωτογραφήσει το καντράν; Είχε πάει στην ευθεία της Θήβας να τελικιάσει; Απλά το “έχασε”; Μάλλον δεν θα το μάθουμε. Όλοι αυτό συζητάνε και δηλώνουν σοκαρισμένοι. Δήθεν. Ναι, δήθεν σοκαρισμένοι.

Κι εσύ, δήθεν σοκαρισμένος/η είσαι. Αν δεν ξέρεις ήδη το γιατί, η επανάληψη είναι μήτηρ μαθήσεως και θα ξαναεξηγήσω κάποια πράγματα που έχω ξαναγράψει για την υποκρισία των Ελλήνων στο κλάψιμο των νεκρών και τραυματιών από τροχαία. Γιατί, να ξέρεις, μικρή σημασία έχει το ποιος φταίει στο συγκεκριμένο τροχαίο. Και το ποιος θα φταίει στο επόμενο. Και στο μεθεπόμενο.

Μια χώρα που θρηνεί 1.600 νεκρούς και 20.000 τραυματίες σε τροχαία κάθε χρόνο, (κατά μ.ο., γιατί έχουν αρχίσει να μειώνονται, λόγω μείωσης της κυκλοφορίας οχημάτων) πώς μπορεί να υποκρίνεται ότι συγκλονίζεται; Και γιατί δεν κάνει κάτι για να μην πάνε χαμένα τα παιδιά της, όπως πήγαν και αυτά; Γιατί στους Έλληνες αρέσει να κλαίνε τα παιδιά, τα αδέρφια, τους γονείς, τους συγγενείς τους;

“Μα, τι λες;”, θα πουν κάποιοι. Σε ποιον αρέσει να κλαίει τους ανθρώπους του; Κι όμως! Στους 9 στους 10 Έλληνες, αρέσει. Γιατί το αποδεικνύουν καθημερινά και δίνουν το παράδειγμα στους γύρω τους. Κι αμα τους πεις κουβέντα, θα τ’ ακούσεις.