Σάββατο, 5 Αυγούστου 2017

Ποια είναι τα top ροφήματα για καλό ύπνο;



Μορφή »επιδημίας» έχει πάρει η στέρηση ύπνου στην σύγχρονη κοινωνία.

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής, με τους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας, το στρες, την κακή οικονομική κατάσταση, την πεσμένη ψυχολογία επιβαρύνουν τη σχέση μας με τον ύπνο. Μάλιστα, οι γυναίκες είναι δυο φορές πιο πιθανό να έχουν προβλήματα με τον ύπνο τους από ό,τι οι άνδρες. Προκειμένου να μη μετράτε… προβατάκια τα βράδια δείτε με ποια ροφήματα θα κοιμηθείτε σαν πουλάκι!
Xαμομήλι
Το χαμομήλι περιέχει γλυκίνη μια ουσία η οποία χαλαρώνει τα νεύρα και έτσι υπόσχεται να παραδοθείτε πιο εύκολα στην αγκαλιά του Μορφέα. Επίσης τo χαμομήλι βελτιώνει τη διαχείριση της γλυκόζης και είναι πολύτιμος σύμμαχος στο αδυνάτισμα.
Κεφίρ
Έρευνα του British Journal of Sports Medicine έχει συνδέσει το κεφίρ με τον καλύτερο ύπνο και την μεγαλύτερη όρεξη για άσκηση την επόμενη ημέρα. Και αυτό γιατί είναι πλούσιο σε προβιοτικά, οπότε ευνοεί την καλύτερη λειτουργία της πέψης, τη σωστή απορρόφηση βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων.

Ένα ποτήρι γάλα
Το γάλα χάρη στο ασβέστιο και την τρυπτοφάνη που περιέχει ευνοούν τον καλό ύπνο. Ιδιαίτερα για όσους γυμνάζονται το γάλα περιέχει πρωτεΐνη η οποία θα θρέψει τους μυς όλη νύχτα.
Χυμός σταφύλι
Ένα μικρό ποτήρι, με χυμό σταφυλιού 100% αποτελεί το κλειδί για τον καλό ύπνο. Έρευνα υποστηρίζει πως η συγκέντρωση ινσουλίνης το βράδυ (που προκύπτει από την κατανάλωση απλών υδατανθράκων όπως ο χυμός) μπορεί να ισορροπήσει τους ρυθμούς του οργανισμού.

ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΡΟΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου