Τετάρτη, 9 Αυγούστου 2017

Στο τέλος Αυγούστου (!) αναμένεται να στελεχωθεί το ΕΚΑΒ στα νησιά με 40 διασώστες μέσω ΚΕΕΛΠΝΟ (συμβάσεις έργου έως 19/1/2018)




Η στελέχωση αφορά τους Τομείς του ΕΚΑΒ στα νησιά: Μυτιλήνη 9 διασώστες, Χίος 5 διασώστες, Σάμος 5 διασώστες, Λέρος 3 διασώστες, Κάλυμνος 5 διασώστες, Κω 7 διασώστες, και Ρόδος με 6 διασώστες.
Οι διασώστες θα υπογράψουν συμβάσεις έργου έως 19/1/2018.!

Στο τέλος Αυγούστου (!) αναμένεται να στελεχωθεί το ΕΚΑΒ στα νησιά!

Στο τέλος Αυγούστου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία για την στελέχωση του ΕΚΑΒ Ρόδου με έξι επιπλέον άτομα, μέσω του ΚΕΕΛΠΝΟ, όπως προκύπτει από πληροφορίες της «δ».
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες από τα κεντρικά του ΕΚΑΒ, έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον για την κάλυψη των θέσεων και από κατοίκους της Ρόδου και μετά τις 20 Αυγούστου αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες και να πιάσουν δουλειά, αποφορτίζοντας το υπάρχουν προσωπικό που έχει επωμιστεί έναν τεράστιο όγκο εργασίας.
Οι προσλήψεις 21 ατόμων συνολικά, που συνδέονται άμεσα με την διαχείριση του προσφυγικού και μεταναστευτικού προβλήματος θα γίνουν μέσω του ΚΕΕΛΠΝΟ, όπως έγινε και πέρυσι, εκ των οποίων επτά θα στελεχώσουν την υπηρεσία στην Κω, πέντε στην Κάλυμνο, τρία στη Λέρο και έξι στη Ρόδο.
Θα πρέπει να σημειωθεί πως στα τελευταία χρόνια, είναι η πρώτη φορά που σημειώνεται τόσο μεγάλη καθυστέρηση στην ενίσχυση του ΕΚΑΒ, αφού ουσιαστικά, μέχρι την πρόσληψη των 6 ατόμων που αναμένεται στο τέλος Αυγούστου, η τουριστική σεζόν θα βαίνει προς την λήξη της.
Τους μήνες αιχμής, δηλαδή τον Ιούνιο, τον Ιούλιο και το μεγαλύτερο μέρος του Αυγούστου, το βάρος έπεσε στο υπάρχον προσωπικό που κλήθηκε να φέρει εις πέρας ένα τιτάνιο έργο προκειμένου να καλύψει τις τεράστιες ανάγκες που προκύπτουν από την κατακόρυφη αύξηση του πληθυσμού, λόγω της τουριστικής κίνησης.
Η Ρόδος παραμένει με τρία πλήρως επανδρωμένα ασθενοφόρα στο νησί και ενίοτε τέσσερα, όμως, λόγω και των τροχαίων ατυχημάτων, οι ανάγκες έχουν υπερπολλαπλασιαστεί και ως εκ τούτου και ο χρόνος αναμονής έχει αυξηθεί.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «δ», και προκειμένου να αντιμετωπίζονται όσο το δυνατόν γρηγορότερα τα έκτακτα περιστατικά, η διοίκηση του ΕΚΑΒ σε συνεργασία με τη διοίκηση του Νοσοκομείου Ρόδου, έδωσαν λύση εκ των έσω, επανδρώνοντας ασθενοφόρο το οποίο τις πρωινές ώρες εξυπηρετεί τακτικά περιστατικά, όπως είναι η μεταφορά ασθενών από και προς την μονάδα αιμοκάθαρσης, συμβάλλοντας σημαντικά στην αποσυμφόρηση του έργου των διασωστών.
Τα μόλις τρία πλήρως επανδρωμένα ασθενοφόρα της Ρόδου πρέπει να καλύπτουν τα έκτακτα περιστατικά, τα τακτικά του Νοσοκομείου (επανεξετάσεις – εξιτήρια και μεταφορές από και προς σε λιμάνια και αεροδρόμια) καθώς και τις μετακινήσεις αιμοκαθαιρούμενων ασθενών από και προς την μονάδα αιμοκάθαρσης.

Κίνδυνος-θάνατος  οι «γουρούνες»
Τα τροχαία ατυχήματα έχουν αυξηθεί κατακόρυφα στο νησί, λόγω της αύξησης των τουριστών ενώ πρέπει να αναφερθεί πως πολύ συχνό φαινόμενο στους δρόμους της Ρόδου αυτή την περίοδο, είναι τα τροχαία ατυχήματα με τις λεγόμενες «γουρούνες».
Οι περισσότεροι τουρίστες βρίσκουν δελεαστική την βόλτα με τα τετράτροχα αυτά οχήματα, όμως επειδή οι αναβάτες δεν είναι εξοικειωμένοι με την οδηγική συμπεριφορά τους, το αποτέλεσμα είναι να χάνουν πολύ συχνά τον έλεγχο και να ντελαπάρουν με τους λιγότερο τυχερούς να καταλήγουν με τραύματα στο νοσοκομείο της Ρόδου.
Η οδήγησή τους δεν μοιάζει ούτε με του αυτοκινήτου ούτε με της μοτοσυκλέτας γι’ αυτό και σε πολλές χώρες του εξωτερικού υπάρχει ειδική κατηγορία διπλώματος γι’ αυτά τα οχήματα, όχι όμως και στην Ελλάδα.
Οι “γουρούνες”, επειδή έχουν μικρό μετατρόχιο (δηλ. μικρή απόσταση της μίας ρόδας από την άλλη) δεν χρειάζεται για την οδήγησή τους η ισορροπία που απαιτείται στις μοτοσυκλέτες. Όταν όμως αναπτύσσεις ταχύτητα ο έλεγχος της πορείας και της κατεύθυνσής της είναι δύσκολος. Ακόμα και ένας έμπειρος οδηγός, αν αναπτύξει ταχύτητα έχει πολλές πιθανότητες να εμπλακεί σε ατύχημα.
Τα οχήματα αυτά, όπως οι “γουρούνες”, έχουν σχεδιαστεί, ώστε να κινούνται με μικρές ταχύτητες για αγροτική χρήση και όχι για δρόμο. Γι’ αυτό και τα “τρακτερωτά” τους λάστιχα. Σε κάθε περίπτωση δεν έχουν σχεδιαστεί για να κινούνται σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Οι κατασκευαστές έχουν προβλέψει, ώστε η τελική τους ταχύτητα κατά μέσο όρο να μη ξεπερνά τα 80 χλμ. Όμως οι τεχνικές προδιαγραφές τους είναι τέτοιες που ακόμα και τα 80 χλμ. είναι υπερβολικά για ένα τέτοιο όχημα και ο επιβάτης μπορεί να εκτεθεί σε κίνδυνο, ανά πάσα στιγμή.


ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΡΟΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου