Τετάρτη, 31 Μαΐου 2017

ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΗΧΑΝΗ, ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΓΚΩΝΑ!




Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΗΧΑΝΗ, ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΓΚΩΝΑ!

Στην προσπάθειά μου χθες να αποφύγω νεαρό ντελιβερά καμικάζι που μπέρδεψε το Κόκκινο με το κίτρινο καθώς και τις λουρίδες κυκλοφορίας νομίζοντας ότι η διπλή γραμμή είναι για να τη βλέπουμε δεξιά μας (όπως οι Εγγλέζοι, Ευρώπη γίναμε!..) και προκειμένου να αποφύγω τα χειρότερα, έριξα στο πλάι (μάλλον από ένστικτο) τη μηχανή που επέβαινα με ταχύτητα όχι πάνω από 10 – 15 χλμ (αφού μόλις είχα ξεκινήσει με πράσινο από τη διασταύρωση), με αποτέλεσμα να σκάσω σαν σακί με πατάτες στην άσφαλτο. 

Ένα γκαπ ακούστηκε στο κεφάλι και μετά ψαχνόμουν να δω τι έγινε. 

Αν δεν φορούσα κράνος τότε αντί να σας έγραφα, μάλλον θα μου γράφατε!... 

Τη γλίτωσα φτηνά με κάποια θλάση μυών στον ώμο, τίποτε το ανησυχητικό όπως είπαν σήμερα το πρωί και οι ευγενέστατοι γιατροί του νοσοκομείου της Ρόδου.

Ο ντελιβεράς (ευτυχώς ευγενέστατος κι΄αυτός) σταμάτησε πιο κάτω και μου έδωσε τις πρώτες βοήθειες και έτσι τη γλίτωσε με συστάσεις! 


Στην παρατήρησή μου γιατί δεν φορά κράνος, μου έδειξε αντί απάντησης την κλείδα του που του είχε πεταχτεί έξω από άλλη πτώση! 

Ομολογώ αποστομωτική απάντηση! 

(Σημείωση δική μας: Όταν την επόμενη φορά αντί της κλείδας του πεταχτούν τα μυαλά το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα μπορέσει να απαντήσει!)


Του λέω δηλαδή τι άλλο πρέπει να σου συμβεί για να βάλεις μυαλό και η απάντηση ήταν ένα νεύμα κατανόησης!..

Την ανάρτηση αυτή δεν την κάνω για να μου πείτε περαστικά, καθότι δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας (εξ’ άλλου είμαι από χωριό και αντέχω) !...


 Την κάνω για να καταδείξω με παράδειγμα τους κινδύνους του δρόμου. 

Ειδικά με μηχανή διότι παρόμοια περιστατικά είχα άλλα δυο τρία. 

ΦΟΡΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΝΟΣ (ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ). 


Ακόμη και όταν πηγαίνουμε στο μπακάλη της γειτονιάς. 

Πτώση ακόμη και εν στάση χωρίς κράνος μπορεί να έχει μεγάλες επιπτώσεις. 

Το ίδιο και στο αυτοκίνητο. ΦΟΡΑΜΕ ΖΩΝΗ. Και εντός πόλης. ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ. Δεν είναι παραίνεση. Είναι υποχρέωση!


Panos Veneris

ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΡΟΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου