Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2016

Μισώ τους αδιάφορους

«Μισώ τους αδιάφορους. Πιστεύω ότι το να ζεις σημαίνει να εντάσσεσαι κάπου. Όποιος ζει πραγματικά δεν μπορεί να μην είναι πολίτης και ενταγμένος. Η αδιαφορία είναι αβουλία, είναι παρασιτισμός, είναι δειλία, δεν είναι ζωή. Γι’ αυτό μισώ τους αδιάφορους.
Αντόνιο Γκράμσι

 Ο Δήμαρχος και ο διοικητής της τροχαίας πήγαν σήμερα στη δουλειά τους;
Αν πήγαν, που σίγουρα θα πήγαν, πως είναι δυνατόν να μην πρόσεξαν αυτό το χάλι;
Είναι δυνατόν η λωρίδα διέλευσης πεζών, ακριβώς έξω από την Τροχαία και το Δημαρχείο, να έχει ''καταπατηθεί'' από οχήματα ασυνείδητων οδηγών και να μην βρεθεί κάποιος να τους δώσει ένα καλό μάθημα; 

Σε οριακή λειτουργία βρίσκεται το ΕΚΑΒ

«Σειρήνες απόγνωσης» από τους διασώστες σε όλο το Αιγαίο

Σε οριακή λειτουργία  βρίσκεται το ΕΚΑΒ

Στη Βουλή φέρνει ο Μάνος Κόνσολας το ζήτημα της υποστελέχωσης των τομέων του ΕΚΑΒ σε Ρόδο, Κω, Κάλυμνο και Λέρο μετά την απόλυση 26 συμβασιούχων διασωστών, που είχαν προσληφθεί μέσω του ΚΕΕΛΠΝΟ.
Ο κ. Κόνσολας επισημαίνει ότι απολύθηκαν 9 διασώστες από το ΕΚΑΒ στη Ρόδο, 9 στην Κω, 5 στη Λέρο και 3 στην Κάλυμνο, γεγονός που έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα λειτουργίας στο ΕΚΑΒ αφού είναι αδύνατον να βγουν οι βάρδιες και να καλυφθούν οι ανάγκες.
Όπως τονίζει χαρακτηριστικά ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, στην Κω έχουν απομείνει μόνο 6 διασώστες, κάτι που σημαίνει ότι δεν μπορεί να υπάρξει 24ωρη λειτουργία και παροχή υπηρεσιών από το ΕΚΑΒ.

«Η κυβέρνηση προχώρησε στην απομάκρυνση των διασωστών χωρίς να έχει μεριμνήσει για την επόμενη μέρα. Χωρίς να έχει προχωρήσει σε νέες τοποθετήσεις για να αναπληρωθούν τα κενά, αλλά και χωρίς να εξετάσει το ενδεχόμενο της μετατροπής των συμβάσεων έργου σε συμβάσεις εργασίας, αφού ανάλογη κίνηση είχε γίνει και με το επικουρικό προσωπικό των δημόσιων νοσοκομείων», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Κόνσολας, ο οποίος ζητά την άμεση κάλυψη των αναγκών με προσωπικό.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης του κ. Κόνσολα.
«Κύριε Υπουργέ,
Οι τομείς του ΕΚΑΒ στα Δωδεκάνησα, οι οποίοι ήδη ήταν υποστελεχωμένοι, λειτουργούν, πλέον, με τεράστια προβλήματα έλλειψης προσωπικού μετά την απομάκρυνση 26 συμβασιούχων διασωστών, που είχαν προσληφθεί μέσω του ΚΕΕΛΠΝΟ.
Συγκεκριμένα, μετά τη λήξη των συμβάσεών τους απολύθηκαν 9 διασώστες από το ΕΚΑΒ στη Ρόδο, 9 στην Κω, 5 στη Λέρο και 3 στην Κάλυμνο.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι είχαν προσληφθεί μέσω του ΚΕΕΛΠΝΟ, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι αυξημένες ανάγκες από τη μεταναστευτική κρίση με συμβάσεις έργου 8μηνης διάρκειας, οι οποίες παρατάθηκαν στη συνέχεια για δύο ακόμα μήνες, αφού, αποδεδειγμένα, αυτοί οι διασώστες κάλυπταν τις ανάγκες στοιχειώδους λειτουργίας των τομέων του ΕΚΑΒ στα Δωδεκάνησα.

Μετά την απομάκρυνσή τους είναι αδύνατον να καλυφθούν οι ανάγκες στις βάρδιες. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην Κω έχουν απομείνει μόνο 6 διασώστες, κάτι που σημαίνει ότι δεν μπορεί να υπάρξει 24ωρη λειτουργία και παροχή υπηρεσιών από το ΕΚΑΒ.

Η κυβέρνηση προχώρησε στην απομάκρυνση των διασωστών χωρίς να έχει μεριμνήσει για την επόμενη μέρα. Χωρίς να έχει προχωρήσει σε νέες τοποθετήσεις για να αναπληρωθούν τα κενά αλλά και χωρίς να εξετάσει το ενδεχόμενο της μετατροπής των συμβάσεων έργου, σε συμβάσεις εργασίας, αφού ανάλογη κίνηση είχε γίνει και με το επικουρικό προσωπικό των δημόσιων νοσοκομείων.

Σε μία κρίσιμη περίοδο, οι τομείς του ΕΚΑΒ σε Ρόδο, Κω, Λέρο και Κάλυμνο βιώνουν την απόλυτη υποστελέχωση και υποβάθμιση, κάτι που έχει σαφείς αρνητικές επιπτώσεις για το επίπεδο της δημόσιας υγείας σε αυτά τα νησιά αλλά και για την άμεση παροχή βοήθειας σε έκτακτες περιπτώσεις.
 Κατόπιν των ανωτέρω
Ερωτάται ο Κύριος Υπουργός

Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2016

Φαρυγγίτιδα: Αίτια, αντιμετώπιση και πρόληψη – Ποιοι κινδυνεύουν

φαρυγγίτιδα

Φαρυγγίτιδα είναι η φλεγμονή του φάρυγγα, που βρίσκεται στο πίσω μέρος του λαιμού. Αυτή η φλεγμονή μπορεί να προκαλέσει πόνο και φαγούρα στο λαιμό, καθώς και δυσκολία στην κατάποση.

Ποιοι κινδυνεύουν από φαρυγγίτιδα
Οι ιοί είναι η πιο κοινή αιτία του πονόλαιμου, αλλά μερικά περιστατικά πονόλαιμου προκαλούνται από βακτηριακές λοιμώξεις.
Τα άτομα που εκτίθενται συχνά σε κρυολογήματα και στη γρίπη, όπως οι εργαζόμενοι στον τομέα της υγείας, ή τα μικρά παιδιά, είναι το πιο πιθανό να αναπτύξουν φαρυγγίτιδα. Τα άτομα που υποφέρουν από αλλεργίες, βιώνουν συχνά λοιμώξεις των ρινικών κόλπων και φαρυγγίτιδα. Το ίδιο ισχύει και για εκείνους που εκτίθενται σε παθητικό κάπνισμα.
Ιογενής λοίμωξη
Η φαρυγγίτιδα συνήθως προκαλείται από ιογενείς λοιμώξεις, όπως το κοινό κρυολόγημα, η γρίπη και η λοιμώδης μονοπυρήνωση. Οι ιογενείς λοιμώξεις δεν ανταποκρίνονται στα αντιβιοτικά και η θεραπεία μπορεί απλά να βοηθήσει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων.
Βακτηριακή λοίμωξη
Λιγότερο συχνά, η φαρυγγίτιδα προκαλείται από μια βακτηριακή λοίμωξη. Οι βακτηριακές μολύνσεις απαιτούν τη θεραπεία με αντιβιοτικά. Η πιο κοινή βακτηριακή λοίμωξη του λαιμού είναι ο στρεπτόκοκκος. Πιο σπάνιες αιτίες βακτηριακής φαρυγγίτιδας περιλαμβάνουν τη γονόρροια, τα χλαμύδια και το βακτήριο Corynebacterium.

Οδική ασφάλεια: πρωτοποριακές παρεμβάσεις σε άλλες χώρες εξαιρετικά χρήσιμες και για μας.

look-react

 Μιχαήλ Μιτσιάλης
Την ημέρα μνήμης για τα θύματα των τροχαίων ατυχημάτων – που συνήθως δεν είναι ατυχήματα αλλά εγκλήματα – θυμόμαστε, υπενθυμίζουμε, σημαίνουμε συναγερμό. Το χρωστάμε στις δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπων που έχουν σκοτωθεί με βίαιο τρόπο στους δρόμους, στις δεκάδες εκατομμύρια εκείνων που έχουν τραυματισθεί βαριά και που έχουν μείνει ανάπηροι, το οφείλουμε στους εαυτούς μας και στα παιδιά μας.
Οφείλουμε να υπενθυμίσουμε στον κάθε άνθρωπο ότι αυτό το μοντέλο μετακίνησης όπως το γνωρίζουμε δεν αποτελεί μέρος της ανθρώπινης προόδου όπως οι περισσότεροι από εμάς πιστεύουν. Στο σύνολό τους σχεδόν οι οδικές μετακινήσεις, με τον τρόπο που διεξάγονται παντού στον κόσμο, συνιστούν στην πραγματικότητα την πιο βάρβαρη και απάνθρωπη οπισθοδρόμηση στην ιστορία της ανθρωπότητας και επομένως πρέπει να αλλάξουν ριζικά. Τα αυτοκίνητα και οι μοτοσυκλέτες είναι πρωτίστως φονικές μηχανές. Μέσα σε δευτερόλεπτα μπορούν να μας προκαλέσουν μια τραγωδία καθώς οι δρόμοι είναι γεμάτοι από αναρίθμητους ανεύθυνους και ανεπαρκείς οδηγούς. Είναι καθήκον μας να αφυπνίσουμε τον καθένα που χρησιμοποιεί τους δρόμους με οποιαδήποτε ιδιότητα, να θέσουμε σε εγρήγορση τον κάθε άνθρωπο οπουδήποτε στον κόσμο φωνάζοντας: Προσέξτε, όλοι εσείς! Φροντίστε να μην γίνετε ούτε θύματα, ούτε θύτες.     

Τα βίντεο που παρατίθενται παρακάτω αποτελούν βασικά στοιχεία σε μερικές καμπάνιες για την οδική ασφάλεια οι οποίες αποδείχθηκαν επιτυχημένες πέρα από κάθε αμφιβολία σε κάποιες χώρες του εξωτερικού όπου εν αντιθέσει με την δική μας χώρα η προστασία της ζωής των πολιτών από αυτήν την μάστιγα είναι ανάμεσα στις πρώτες προτεραιότητες της κοινωνίας και της πολιτείας με αποτέλεσμα να έχουν συγκρατήσει το ανθρώπινο κόστος σε επίπεδα θεαματικά χαμηλότερα από τα δικά μας χωρίς εντούτοις να εφησυχάζουν. Είναι αδύνατο να μην επηρεαστεί κάποιος από τις σοκαριστικές αυτές σκηνές οι οποίες περιγράφουν πολύ ρεαλιστικά μια εφιαλτική πραγματικότητα, μια πραγματικότητα που επαναλαμβάνεται χιλιάδες φορές κάθε μέρα που περνάει. Οφείλουμε να κάνουμε τον κάθε άνθρωπο να αποκτήσει επίγνωση αυτής της πραγματικότητας και δυστυχώς οι περισσότεροι άνθρωποι δεν είναι δυνατόν να αφυπνισθούν χωρίς να σοκαριστούν. Επομένως, δεν θα πρέπει να διστάζουμε να προβάλλουμε όσο γίνεται συχνότερα αυτά τα αποκαλυπτικά βίντεο που ευτυχώς κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο. Θα ήταν ευχής έργο αν οι τηλεοπτικοί σταθμοί αποφάσιζαν ή υποχρεώνονταν να προβάλλουν μερικά από αυτά τα αριστουργήματα κοινωνικής διαφήμισης σε καθημερινή βάση. Τι ακριβώς είναι αυτό που τους εμποδίζει να το κάνουν;Πάλι καλά που έχουμε πλέον στην εποχή μας την σημαντική εναλλακτική δυνατότητα να μπορούμε να προβάλλουμε έστω και σε πολύ μικρή κλίμακα μέσα από τα social media αυτά τα μηνύματα, και να εστιάσουμε ιδιαίτερα στους ανθρώπους που ως χρήστες των δρόμων δεν επιδεικνύουν την προσοχή και την υπευθυνότητα που απαιτείται. Ίσως αυτή να είναι η μόνη τους ευκαιρία να αποφύγουν μια τραγωδία… Ο κόσμος πρέπει επιτέλους να αφυπνισθεί. Δεν έχουμε το δικαίωμα να συνεχίσουμε να ωραιοποιούμε τα πράγματα και να αμβλύνουμε την εικόνα του προβλήματος – αυτό που κατά κόρον γίνεται μέχρι σήμερα. Είναι καιρός να συνειδητοποιήσουν οι άνθρωποι την πολύ δυσάρεστη αλήθεια. Η ημέρα μνήμης για τα θύματα της ασφάλτου μπορεί να αποτελέσει μια καλή ευκαιρία για επικοινωνιακή προσπάθεια προς αυτήν την κατεύθυνση. Δεν παύει όμως να είναι παρά μόνο μία μέρα στη διάρκεια ενός ολόκληρου χρόνου.

Αλεξάντερ Καρέλιν (Александр Карелин), ο Ρώσος που διεθνώς θεωρείται ο μεγαλύτερος παλαιστής ελληνορωμαϊκής πάλης όλων των εποχών

Αλεξάντερ  Καρέλιν











Ο Αλεξάντερ Καρέλιν (Александр Карелин), ο Ρώσος που διεθνώς θεωρείται ο μεγαλύτερος παλαιστής ελληνορωμαϊκής πάλης όλων των εποχών. 
Γεννήθηκε το 1967 στο Νοβοσιμπίρσκ της Ρωσίας (Σιβηρία) και είναι ένας ήρωας της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Αρχικά αγωνίστηκε με την εθνική ομάδα της τότε Σοβιετικής Ένωσης και αργότερα της Ρωσίας.
Είναι κάτοχος διδακτορικού στη Φυσική Αγωγή, και ήταν σεβαστός για την εξαιρετική αντοχή του και την πρωτοφανή επιτυχία του στους διεθνείς αγώνες. Αγωνίστηκε στη βαρύτερη κατηγορία της εποχής του, τα 130 κιλά (έχει ύψος 1,91 μ.). Η φυσική του κατάσταση και η ταχύτητα του σε συνδυασμό με την κυριαρχία του στο άθλημα, τον έκαναν γνωστό σαν "Ρωσική αρκούδα""Μέγα Αλέξανδρο""Κίνγκ Κόνγκ" και "Το Πείραμα".
Είχε πει όταν τον ρώτησαν γιατί του έδωσαν αυτό το τελευταίο παρατσούκλι: "Προπονούμαι κάθε μέρα τρεις φορές περισσότερο απ' όσο άλλοι γυμνάζονται σε ολόκληρη την καριέρα τους". Όταν το 1999 είχε έρθει στην Αθήνα για να αγωνιστεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα είπε πως "Σε μια ημέρα κάνω τόση προπόνηση, όση δεν κάνει άλλος αθλητής σε ολόκληρη τη ζωή του".
Συνέχισε αήττητος στους διεθνείς αγώνες για 13 χρόνια από το 1987 -2000.
Είχε όμως ένα απροσδόκητο αποτέλεσμα χάνοντας από τον Αμερικανό Ρούλον Γκάρντνερ, που τον είχε καταβάλει το 1997, στον αγώνα για το χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σύδνεϋ.

Γροθιές και ύβρεις από μποντιμπίλντερ σε Διεθνή Διοργάνωση που έληξε απόψε στο Γαλάτσι

Έδειξε στην κριτική επιτροπή τα γεννητικά του όργανα επί σκηνής φωνάζοντας «S--k my d--k» επειδή θεώρησε εαυτόν αδικημένο.

Η σκηνή της χειροδικίας

Μόλις είχε ολοκληρωθεί το τριήμερο της διεθνούς διοργάνωσης IFBB  Diamond Cup στο Ολυμπιακό Γυμναστήριο Γαλατσίου αγώνων μπόντυ μπίλντινγκ με την ανάδειξη του υπερνικητή (Overall) του Έλληνα πρωταθλητή Χρήστου Πιστόλα, όταν ο Ροδίτης πρωταθλητής της κατηγορίας συν 100 κιλά Γιάννης Μάγκος με την ημίγυμνη περιβολή του αγώνα πλησίασε τα τραπέζια της κριτικής επιτροπής ανατρέποντας τα δύο από αυτά και σταμάτησε μόνο στο τρίτο όπου ακόμα καθόντουσαν κάποιοι από τους κριτές με τα λάπτοπ τους σε λειτουργία. 

Ο Μάγκος νοιώθοντας προφανώς «ριγμένος» από την επιτροπή καθώς είχε κερδίσει την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου την 1η θέση στην κατηγορία του όπως και το Overall του 22ου Πανελλήνιου Κυπέλλου Σωματικής Διάπλασης και Φίτνες που είχε διεξαχθεί στον ίδιο χώρο, συνέχισε φωνάζοντας «Πώς είναι δυνατόν χθες πρώτος και σήμερα δεύτερος;». 

Όταν τον πλησίασε ένας εκ των ξένων κριτών να τον συνετίσει, εκείνος του έφερε δυνατό ράπισμα ρίχνοντάς τον καταγής. 

Εν συνεχεία ο πρωταθλητής πλησίασε την κριτική επιτροπή και κατεβάζοντας το αγωνιστικό του σλιπ, επέδειξε τα γεννητικά του όργανα με εκφράσεις όπως «F---k οff» και «S---k my d--k». 

Μετά ανέβηκε στη σκηνή προκαλώντας όποιον ήθελε να αναμετρηθεί μαζί του.

Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2016

Δεν είναι λίγες οι φορές που το προσωπικό του ΕΚΑΒ Ρόδου δέχθηκε προπηλακισμούς κατά την παραλαβή περιστατικών!!

ΕΚΑΒ

Με μόλις τρία ασθενοφόρα για ολόκληρο το νησί θα μείνει η Ρόδος από την 1η Δεκεμβρίου, καθώς έληξε η σύμβαση των υπαλλήλων που προσελήφθησαν στο ΕΚΑΒ μέσω του ΚΕΕΛΠΝΟ και για λίγες ημέρες ακόμα, οι βάρδιες των τεσσάρων ασθενοφόρων θα βγαίνουν με δυσκολίες και με περικοπές ρεπό του μόνιμου προσωπικού.
Σε λιγότερο από μία εβδομάδα, τρία ασθενοφόρα θα πρέπει να καλύψουν τις ανάγκες ολόκληρου του νησιού αλλά και τις ανάγκες του Νοσοκομείου για εξιτήρια ασθενών και επανεξετάσεις, ενώ το κεντρικό κράτος μετακυλίει τις ευθύνες στους εργαζόμενους για την επιλογή και την ιεράρχηση των περιστατικών σε περίπτωση που βρίσκονται σε εξέλιξη περισσότερα του ενός!
Στη Ρόδο, το μόνιμο προσωπικό του ΕΚΑΒ είναι 49 άτομα και για κάθε ασθενοφόρο απαιτείται πλήρωμα 11 ατόμων ημερησίως. Από τα 49 άτομα προσωπικό, θα πρέπει να καλυφθούν τα τρία ασθενοφόρα, οι βάρδιες του τηλεφωνικού κέντρου για τη λειτουργία του οποίου χρειάζονται έξι άτομα ημερησίως και το τμήμα αεροδιακομιδών για το οποίο χρειάζονται άλλα έξι άτομα.
«Κόβουμε το τέταρτο ασθενοφόρο, διότι δεν βγαίνουν οι βάρδιες μετά τη λήξη των συμβάσεων.
Αρκεί να σας πω ότι παλαιότερα, πριν τον νόμο Γεωργιάδη, βγάζαμε τέσσερα ασθενοφόρα από το ΕΚΑΒ για περιστατικά και ένα από το Νοσοκομείο το οποίο εξυπηρετούσε τις τακτικές διακομιδές.

«Black Friday» και στο ΕΚΑΒ: Απολύθηκαν 50 διασώστες από τα νησιά του Αιγαίου

«Black Friday» και στο ΕΚΑΒ: Απολύθηκαν 50 διασώστες από τα νησιά του Αιγαίου

Είχαν προσληφθεί για την προσφυγική κρίση αλλά δεν ανανεώθηκαν οι συμβάσεις 9 διασωστών του ΕΚΑΒ Ρόδου, 10 της Λέσβου, 5 της Σάμου, 9 της Χίου, τριών της Καλύμνου και 5 της Λέρου

Υπό το κατάμαυρο – κυριολεκτικά- σκηνικό του Κέντρου Φιλοξενίας στη Μόρια  Λέσβου όπου λόγω πυρκαγιάς έχασαν τη ζωή τους μια γυναίκα και το εγγόνι της και υπέστησαν βαριά εγκαύματα η κόρη της και το άλλο εγγόνι της, απομακρύνθηκαν από τη διοίκηση του ΕΚΑΒ 50 διασώστες ασθενοφόρων που υπηρετούσαν σε νησιά του Αιγαίου.
 
Συγκεκριμένα, και όπως καταγγέλλει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Δημόσιων Νοσοκομείων (ΠΟΕΔΗΝ),  η λήξη των συμβάσεων πληρωμάτων που είχαν συναφθεί μέσω του ΚΕΕΛΠΝΟ οδήγησε στην «έξοδο» 50 διασώστες από τους τομείς ΕΚΑΒ Ρόδου (9 διασώστες), Μυτιλήνης (10), Σάμου (5), Χίου (9), Κω (9), Καλύμνου (3) και Λέρου (5). Όλοι είχαν προσληφθεί για την αντιμετώπιση της προσφυγικής κρίσης με σύμβαση έργου, αρχικά οκτάμηνης διάρκειας και επεκτάθηκε για άλλους δύο μήνες.

Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2016

Γιατί η Σουηδία έχει τα λιγότερα τροχαία ατυχήματα

20140222_eup505

Η δημοσιογράφος Μαρία Ψαρά ταξίδεψε στη Στοκχόλμη καλεσμένη (μαζί με δημοσιογράφους απ όλες τις χώρες της Ευρώπης) της Σουηδικής κυβέρνησης που τους ενημέρωσε για την πολιτική της για τον περιορισμό των τροχαίων εγκλημάτων που συνοψίζεται σε δύο λέξεις: Vision Zero – Όραμα Μηδέν.
«Δείτε αυτό το γράφημα. Πρώτοι στα δυστυχήματα είναι οι Έλληνες, τελευταίοι οι Σουηδοί». Ήταν από τα πρώτα λεπτά της ομιλίας του καθηγητή Κλάους Τινγκβαλ από τον Σουηδικό Οργανισμό Μεταφορών. Για τους Σουηδούς, το θέμα της οδικής ασφάλειας είναι ένα από τα πρωτεύοντα ζητήματα στην εθνική ατζέντα. Η προεργασία ξεκίνησε από το Σεπτέμβριο του 1967, όταν η τότε κυβέρνηση αποφάσισε να μετατρέψει το δεξιοτίμονο σύστημα (τύπου Μ.Βρετανίας) σε αριστεροτίμονο, για να συνάδει με τα υπόλοιπα σκανδιναβικά κράτη και τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά, με τα οποία –όπως ήταν φυσικό- είχαν εμπορικές και άλλες σχέσεις. Από τότε, οργανώθηκαν οι δημόσιοι οργανισμοί που εξειδικεύτηκαν στην οδική ασφάλεια και που παίζουν καθοριστική σημασία στη νομοθεσία και τις υποδομές για την αντιμετώπιση των τροχαίων δυστυχημάτων ––τα Υπουργεία στη Σουηδία είναι πολύ μικρά, της τάξης των 40 υπαλλήλων και τα θέματα τα χειρίζονται οι εξειδικευμένοι δημόσιοι οργανισμοί που με τις αποφάσεις τους «δεσμεύουν» τους Υπουργούς.
does_the_vision
«Το νομικό σύστημα αντιμετώπιζε το θύμα του τροχαίου ως υποκείμενο του δυστυχήματος, σα να ήταν δηλαδή αποκλειστικά δική του η ευθύνη για αυτό που συνέβη. Το μοντέλο αυτό ήταν βασισμένο στον «τέλειο άνθρωπο», που ποτέ δε θα έκανε το λάθος και άρα μας οδηγούσε σε λάθος συμπεράσματα», μας εξήγησε ο Κλάες Τινγκβαλ, καθηγητής του Σουηδικού Οργανισμού Μεταφορών (Swedish Transport Administration), που είναι διάσημος παγκοσμίως για τις έρευνες και τις διαλέξεις του για τα τροχαία δυστυχήματα. «Αυτό άλλαξε το 1997 με το «Vision Zero». Ξεκινήσαμε να το «δουλεύουμε ήδη από το 1994. Σκεφτήκαμε ότι πρέπει να φτιάξουμε ένα σύστημα που να είναι «ανοιχτό» σε τυχόν λάθη, να μετασχηματίσουμε το οδηγητικό περιβάλλον ώστε τα δυστυχήματα που έτσι κι αλλιώς θα γίνουν να μην είναι τόσο σοβαρά, ώστε να θρηνούμε θύματα. Με απλά λόγια, το πρόγραμμα βασίζεται στη λογική ότι η ζωή και η υγεία είναι πιο σημαντικά από οτιδήποτε άλλο».

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - τρία ασθενοφόρα για επείγοντα περιστατικά και δευτερογενείς διακομιδές ( επανεξετάσεις – εξιτήρια και μεταφορές από και προς σε λιμάνια και αεροδρόμια )


EKABΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ
Ε.Κ.Α.Β ΡΟΔΟΥ

                                                                 (Μέλος  ΠΟΠΕΚΑΒ )

ΡΟΔΟΣ 23/11/2016
                                                                      ΠΡΟΣ :ΜΜΕ





ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σας ενημερώνουμε ότι από την 1/12/2016 η δύναμη των ασθενοφόρων που
επιχειρούν στο νησί της ΡΟΔΟΥ μειώνεται  από τέσσερα σε τρία λόγω λήξης προγράμματος  του ΚΕΕΛΠΝΟ και της  αποχώρησης 9 συναδέλφων που υπηρετούσαν στο ΕΚΑΒ ΡΟΔΟΥ.

Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2016

Το αίμα που χύνεται στους ροδίτικους δρόμους…δεν είναι των άλλων, είναι των παιδιών και των μανάδων μας ή Τα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ που ΣΚΟΤΩΣΑΝ την κ. Σταματία!! (Φωτογραφίες)


Παναγιώτης Σπανός
Διασώστης ΕΚΑΒ Ρόδου

Με αφορμή τον ΦΟΝΟ της κ. Σταματίας Καλαφατά, θα σας παρουσιάσω την παράνοια που επικρατεί σε έναν ευθύ δρόμο, περίπου 500 μέτρων, εκεί όπου άφησε την τελευταία της πνοή μία από τις μάνες μας.
Είναι αδιανόητο να μην παρέχουμε, ως κοινωνία, ασφαλή διέλευση στα παιδιά και στις ηλικιωμένες μάνες μας. 

Ο θάνατος παραμονεύει σε μεγάλο μέρος του οδικού δικτύου του νησιού μας. Δρόμοι-καρμανιόλες, φονικές παγίδες ακόμη και σε ''εθνικές οδούς'' σκορπούν τον τρόμο και γίνονται αιτία για να χάνονται πολλές ανθρώπινες ζωές. 

Η ροδίτικη άσφαλτος καθημερινά βάφεται «κόκκινη» και το νησί μας πενθεί για το χαμό εκατοντάδων ανθρώπων, που αφήνουν την τελευταία τους πνοή μετά από τροχαία δυστυχήματα. 

Και παρά τα σοκαριστικά νούμερα, η εικόνα των δρόμων δεν αλλάζει: 

Οι παγίδες παραμονεύουν και οι νεκροί αυξάνονται.

Συνολικά 5 συμπολίτες μας έχασαν τη ζωή τους σε τροχαίο  τις τελευταίες ημέρες.  

Τι πρέπει να γίνει για να φωνάξουμε ότι δεν πάει άλλο! Πόσο λίγοι πρέπει να μείνουμε πια σε αυτό τον τόπο; Πόσα παιδιά , νέους ανθρώπους ΚΑΙ ΜΑΝΕΣ πρέπει να αποχαιρετίσουμε ή να τους στοιβάζουμε στην εντατική για να αντιληφθούμε πόσο αποτρόπαιο είναι το πρόσωπο του τέρατος που εκθρέψαμε;

Μέσα από αυτό το άρθρο, θα σας παρουσιάσω τους πραγματικούς ενόχους...

Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2016

20Νοε2016 – Πεταλούδες στην άσφαλτο (Παγκόσμια ημέρα μνήμης θυμάτων τροχαίων)

Αποτέλεσμα εικόνας για 20Νοε2016 – Πεταλούδες στην άσφαλτο (Παγκόσμια ημέρα μνήμης θυμάτων τροχαίων)
Εκπομπή-αφιέρωμα στην Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης Θυμάτων Τροχαίων σε παρουσίαση και δημοσιογραφική επιμέλεια της Μαριλένας Κατσίμη.
Άνθρωποι που έχουν χάσει αδίκως στην άσφαλτο παιδιά, συζύγους, συντρόφους και αδελφούς, καταθέτουν την προσωπική μαρτυρία τους, όχι μόνο τιμώντας τους νεκρούς τους, αλλά και σε μια προσπάθεια κοινωνικής κινητοποίησης με στόχο την πρόληψη και τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων.
Η Ελλάδα, δυστυχώς, παραμένει εδώ και δεκαετίες πρώτη χώρα στην Ευρώπη σε ανθρώπινες απώλειες εξαιτίας τροχαίων συγκρούσεων, καθώς τα τελευταία 20 χρόνια πάνω από 31.000 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους στους ελληνικούς δρόμους.

Πόσο «αναπόφευκτο» είναι ένα θανατηφόρο τροχαίο; Είναι «δυστύχημα» ή «αμέλεια» να προκαλέσεις το θάνατο ενός συνανθρώπου σου, οδηγώντας υπό την επήρεια αλκοόλ, παραβιάζοντας το όριο ταχύτητας ή αδιαφορώντας για τον ερυθρό σηματοδότη; Μπορεί να είναι «πλημμέλημα» το να εγκαταλείπεις στο δρόμο αυτόν που τραυμάτισες; Θα πρέπει ο υπεύθυνος ενός θανατηφόρου τροχαίου να συνεχίσει να οδηγεί και πώς διαμορφώνεται το πλαίσιο των ποινών για τους δράστες;

Αθόρυβο έμφραγμα: Πώς θα το αναγνωρίσετε


Αθόρυβο έμφραγμα: Πώς θα το αναγνωρίσετε


Τα τυπικά συμπτώματα του εμφράγματος είναι ο πόνος στο στήθος, η εφίδρωση και η αιφνίδια αδυναμία, όπως σε μια μικρή μερίδα ανθρώπων –περίπου 20-30%– το έμφραγμα εκδηλώνεται με ασυνήθιστα συμπτώματα ή και χωρίς καθόλου συμπτώματα.
Το αθόρυβο έμφραγμα πλήττει συχνότερα τις γυναίκες και τα άτομα που έχουν διαγνωσθεί με διαβήτη.
Μερικά από τα συμπτώματα που έχουν συνδεθεί με το αθόρυβο έμφραγμα είναι η ανεξήγητη κούραση, η δύσπνοια και οι ενοχλήσεις στο λαιμό, τον αυχένα, το σαγόνι ή κάποιο από τα άκρα. Άλλοι ασθενείς μετά το επεισόδιο δηλώνουν πως εκδήλωσαν καούρα.

Άτομα που έχουν πάθει αθόρυβο έμφραγμα μπορεί να επισκεφθούν το γιατρό τους εβδομάδες ή και μήνες μετά και τότε να ενημερωθούν για το επεισόδιο. 

Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου 2016

Νέο θανατηφόρο το πρωί στο νησί μας με θύμα ηλικιωμένη Ροδίτισσα

Δεν προλαβαίνει να μετρά νεκρούς και τραυματίες το νησί μας

Νέο θανατηφόρο το πρωί στο νησί μας  με θύμα ηλικιωμένη Ροδίτισσα
Δεν προλαβαίνει να μετρά νεκρούς και τραυματίες το νησί της Ρόδου.
Σήμερα το πρωί, σύμφωνα με πληροροφορίες της ΡΟΔΙΑΚΗΣ μια ηλικιωμένη Ροδίτισσα, 81 ετών, παρασύρθηκε από δίκυκλο στην οδό Σοφούλη, στην προσπάθειά της να διασχίσει τον δρόμο. 
Ο τραυματισμός της ηλικιωμένης ήταν θανάσιμος, αφού ξεψύχησε λίγη ώρα αργότερα στο νοσοκομείο της Ρόδου, παρά τις προσπάθειες των γιατρών να την κρατήσουν στη ζωή.
Τα ακριβή  αίτια της νέας τραγωδίας διερρευνά η Τροχαία της Ρόδου.
Είναι ο πέμπτος θάνατος στην άσφαλτο μέσα σε ένα εικοσαήμερο στο νησί της Ρόδου γεγονός που προβληματίζει έντονα για ακομα μια φορά την τοπική μας κοινωνία.

Νέο θανατηφόρο τροχαίο στη Ρόδο: Νεκρός 36χρονος οδηγός

Νέο θανατηφόρο τροχαίο στη Ρόδο: Νεκρός 36χρονος οδηγός

Ένα ακόμα παλικάρι, 36 ετών που ζούσε σε χωριό της Ρόδου, βρήκε τραγικό θάνατο το βράδυ του Σαββάτου, όταν η τετράτροχη μηχανή που οδηγούσε βγήκε εκτός του δρόμου και ανετράπη.

Ο 36χρονος, έχασε τον έλεγχο του οχήματός του κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, λίγο μετά το Φαληράκι, κοντά στην διασταύρωση με το Λαδικό.
Από την σφοδρότητα της ανατροπής, ο οδηγός τραυματίστηκε θανάσιμα.

Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2016

Ενημερωτική συνάντηση με θέμα : «Η οδική συμπεριφορά των γονέων και πως αυτή επηρεάζει τα παιδιά μας»

15058505_10209655722903903_1267810152_n

Η οδηγική συμπεριφορά των γονέων αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση και μέσο κυκλοφοριακής αγωγής των παιδιών μας!
Η ενημέρωσή μας είναι ασπίδα προστασίας της ζωής μας και των παιδιών μας!

Υποχρεωτική χορήγηση της ετήσιας άδειας έως 31 Δεκεμβρίου

Αποτέλεσμα εικόνας για Υποχρεωτική χορήγηση της ετήσιας άδειας έως 31 Δεκεμβρίου

Ο εργοδότης θα πρέπει να χορηγεί στους εργαζόμενους έως και την 31η Δεκεμβρίου 2016 του τρέχοντος ημερολογιακού έτους το υπόλοιπο της αδείας που αναλογεί στον κάθε εργαζόμενο έστω κι αν ακόμη δεν έχει ζητηθεί από αυτούς.
Σε περίπτωση μη χορήγησης της άδειας από τον εργοδότη λόγω υπαιτιότητάς του (άρνηση, πταίσμα, αμέλεια) υποχρεούται να

Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2016

Ένα δίχρονο παιδί έχασε τη ζωή του.

Ένα δίχρονο κοριτσάκι έχασε τη ζωή του.
Γιατί;
Γιατί μεταφέρονταν στο μπροστινό κάθισμα όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε η μητέρα του τράκαρε, άνοιξε ο αερόσακος και το κτύπησε  προκαλώντας κατάγματα στην αυχενική μοίρα της σπονδυλικής του στήλης και τον άμεσο θάνατο του. (ΕΔΩ)
Αλλά ο τύπος (απο το Πρώτο Θέμα μέχρι την ΕΡΤ) με άλλα ασχολείται.%ce%b6%cf%89%ce%bd%ce%b9%ce%b1%ce%bd%ce%b1







Αναζητείται εντυπο ή ηλεκτρονικο μέσο που να κάνει μια αναφορά πως τα παιδιά δεν πρέπει να μεταφέρονται στο μπροστινό κάθισμα αλλα πισω και σε ειδικο καθισματάκι.
Τόσο ενδιαφέρον για το θάνατο ενός παιδιού…

Αλκοόλ,οδήγηση,φόνος: μια σχέση υπεράνω υποψίας…

Στις 6 Νοέμβρη 2016 στην Πάτρα σε έλεγχο αλκοτέστ συνελήφθη «40χρονος ημεδαπός» να οδηγεί μεθυσμένος.
%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%82-%ce%ba%ce%b1%cf%81%ce%b1%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%bf%cf%82-%cf%80%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%b1-2015Σάλος ξέσπασε στα ΜΜΕ όταν αποκαλύφθηκε ότι ένα χρόνο πριν, στις 14 Νοεμβρίου 2015, ο ίδιος δράστης οδηγώντας μεθυσμένος είχε προκαλέσει τροχαία σύγκρουση στην παραλιακή της Πάτρας προκαλώντας τον θάνατο του 22χρονου φοιτητή Ιατρικής Νίκου Καραπάνου και τον τραυματισμό του συνεπιβάτη του.
Σύμφωνα με τη μητέρα του θύματος, ο δράστης είχε συγκέντρωση αλκοόλ στο αίμα 1,87gr/Lt.
Με αυτήν την ποσότητα αλκοόλ στο αίμα, και όλες τις υπόλοιπες παραβάσεις, στον δράστη ασκήθηκε δίωξη για ανθρωποκτονία από αμέλεια, αφέθηκε φυσικά από την πρώτη στιγμή ελεύθερος ενώ έπειτα από ένα εξάμηνο του επιστράφηκε και η άδεια οδήγησής του, νόμιμα και τυπικά.
Οπως ορίζουν οι διατάξεις του ΚΟΚ η μέγιστη νόμιμη συγκέντρωση αλκοόλ στο αίμα οδηγού στη χώρα μας, όπως στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, είναι 0,5gr/Lt.
Σαφώς υψηλότερη βέβαια από τη Σουηδία και την Πολωνία (0,2) ή την Τσεχία, τη Ρουμανία και τη Σλοβακία που έχουν θεσπίσει μηδενικό όριο αλκοόλ στο αίμα για όλους τους οδηγούς.
Στη χώρα μας προφανώς το αλκοόλ δεν επηρεάζει την οδήγηση και δεν αποτελεί τόσο σοβαρό πρόβλημα.
Αυτό βέβαια δεν προκύπτει από τις επαναλαμβανόμενες αναφορές της Τροχαίας, όπου οι επικίνδυνες παραβάσεις που αφορούν τη χρήση αλκοόλ βρίσκονται πάντα ψηλά στη λίστα.
Παρ’ όλα αυτά φαίνεται πως αυτή η χώρα αντιλαμβάνεται… ανάποδα την πραγματικότητα και για τον λόγο αυτό το 2010 αποφασίστηκε η υποβάθμιση των παραβάσεων της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ και τοξικών ουσιών από πλημμελήματα σε πταίσματα με το παροιμιώδες σκεπτικό ότι:

Τι σημαίνει να χάσεις ένα παιδί…


vicky-foxcroft











Στις 13 Οκτωβρίου 2016 στο κοινοβούλιο του Ηνωμένου Βασιλείου στα πλαίσια της Εβδομάδας Ευαισθητοποίησης για την Απώλεια Μωρών, πραγματοποιήθηκε συζήτηση κατά την οποία μεγάλος αριθμός βουλευτών αναφέρθηκε στην προσωπική του περίπτωση, στην απώλεια του παιδιού του και το τι αυτή σήμανε για τους ίδιους (ΕΔΩ). Παραθέτουμε παρακάτω μεταφρασμένο το κείμενο της ομιλίας (και το βιντεο στα αγγλικά) της Vicky Foxcroft, 39 ετών σήμερα, εκλεγμένης με το Εργατικό Κόμμα, στην περιοχή Lewisham Deptford που έχασε την πέντε ημερών κόρη της Βερόνικα πριν 23 χρόνια, όταν η ίδια ήταν μόλις 16 ετών.
Τι σημαίνει να χάνεις ένα παιδί; Ότι δικαιούσαι να πενθήσεις για 59 ημέρες θα απαντήσει η Αμερικάνικη Ψυχιατρική (από τις 60 και μετά ξεκινά η ψυχοπαθολογία…). Να μην μιλάς καθόλου γι αυτό θα απαντήσει συνήθως η ελληνική οικογένεια. Ότι κάποιος πιθανόν να υπέπεσε σε ένα πλημμέλημα (από αμέλεια) θα απαντήσει η Δικαιοσύνη. Ότι δικαιούσαι μια αποζημίωση 50 εως 100.000 ευρώ…ότι….οτι…ότι…
Διαβάστε – ακούστε την ομιλίας της Vicky Foxcroft.
Είναι απ αυτούς που ξέρουν.
Δυστυχώς ομιλίες όπως η δική της δεν θα ανατρέψουν τα στερεότυπα. Αποτελούν όμως μια μεγάλη ανακούφιση για ανθρώπους που έχουν χάσει παιδί γιατί λέει  αυτά που σκέφτονται και πιθανά ποτέ δεν μπόρεσαν ή δεν τους επέτρεψαν να εκφράσουν.                        
SOS Τροχαία Εγκλήματα                         
«Αυτή είναι μάλλον η δυσκολότερη ομιλία που χρειάστηκε ποτέ να γράψω ή να εκφωνήσω.
Η εβδομάδα που διανύουμε ήταν πολύ δύσκολη για ’μένα, γιατί ποτέ πριν δεν είχα ακούσει ότι υπάρχει Εθνική Εβδομάδα Ευαισθητοποίησης για τους Θανάτους Βρεφών και ξαφνικά βρέθηκα ν’ ακούω γι αυτήν από παντού.
Γίνονται συζητήσεις στο διαδίκτυο, πωλούνται αναμνηστικές κονκάρδες, και σήμερα γίνεται και συζήτηση στο κοινοβούλιο για το θέμα.
Πάλεψα με τον εαυτό μου προσπαθώντας ν’ αποφασίσω αν θα έπρεπε να συμμετέχω στην παρούσα συζήτηση, είναι τόσο προσωπικό το θέμα.
Θέλω να μοιραστώ τη δική μου, πολύ προσωπική εμπειρία.
Η αλήθεια είναι πως ακόμη και με την οικογένειά μου και τους στενότερους φίλους μου είναι πολύ δύσκολο να μιλήσω γι αυτό που έγινε. Αλλά παρακολουθώντας τις δράσεις αυτής της εβδομάδας, κατάλαβα ότι εστιάζουν στο να μπορέσουν οι άνθρωποι να μιλήσουν για τ’ αγαπημένα τους πρόσωπα, να υπάρχει αλληλοϋποστήριξη και να διασφαλιστεί πως, αν υπάρξει ανάγκη, θα εγερθούν και θα αντιμετωπιστούν σημαντικά θέματα.