Τετάρτη, 1 Ιουνίου 2016

Αυτή η άσκηση είναι πιο αποτελεσματική και από 1000 κοιλιακούς: Κάντε 60 δευτερόλεπτα την ημέρα αυτήν την άσκηση και σε ένα μόλις μήνα η κοιλιά σας πρόκειται να γίνει επίπεδη!


Αν το όνειρό σας είναι να αποκτήσετε μια επίπεδη και τονισμένη κοιλιά, αλλά μισείτε τους κοιλιακούς, αυτή η άσκηση είναι ιδανική για εσάς.
this-exercise-is-more-efficient-than-1000-abs-spend-60-seconds-a-day-doing-this-exercise-and-in-just-one-month-your-abdomen-is-going-to-become-flat
Είναι γνωστή ως ''σανίδα'' και η αποτελεσματικότητα της είναι ισοδύναμη με εκείνη των 1.000 κοιλιακών, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες γυμναστές.
Εκτός από το ότι σας παρέχει μια σφιχτή και επίπεδη κοιλιά, η ''σανίδα'' θα βελτιώσει επίσης τη στάση του σώματός σας και θα σας ανακουφίσει από τους πόνους στην πλάτη σας.
Σας παρουσιάζουμε έναν βήμα-προς-βήμα οδηγό για να κάνετε την άσκηση σωστά σε μια προσπάθεια να συνειδητοποιήσετε το πόσο αποτελεσματικά είναι τα οφέλη της :

  1. Με τα χέρια σας τοποθετημένα σταθερά στο έδαφος, κρατήστε τον λαιμό και τους ώμους σας ίσια.
  2. Βάλτε την φτέρνα σας με τέτοιο τρόπο ώστε η πίεση να μεταφέρεται στα δάχτυλα των ποδιών σας και να νιώθετε την ένταση στους μύες των μηρών σας.
  3. Σφίξτε τους μύες των γλουτών σας για να διεγείρετε τους κάτω μύες του σώματός σας. Βεβαιωθείτε ότι  ολόκληρο το σώμα σας είναι ανυψωμένο και επίπεδο σαν σανίδα.
    this-exercise-is-more-powerful-than-1000-sit-ups-spare-60-seconds-a-day-and-in-only-a-month-you-will-have-a-flat-stomach
  4. Για να διατηρηθείτε εύκολα σε αυτή τη θέση, θα πρέπει να αναπνέετε βαθιά και ομοιόμορφα.
  5. Μόλις καταφέρετε να διατηρηθείτε σταθερά σε αυτή τη θέση , μπορείτε να αρχίσετε να κάνετε τη ''σανίδα''.
  6. Κρατήστε τα χέρια και τα γόνατά σας στο έδαφος, με την πλάτη σας επίπεδη και τους ώμους να βρίσκονται πιο ανοικτά από το πλάτος των ώμων.
  7. Επικεντρωθείτε με τα μάτια σας σε ένα σημείο στο έδαφος πέρα ​​από τα χέρια σας για να διασφαλίσετε ότι η σπονδυλική στήλη, ο λαιμός και το κεφάλι είναι ευθεία.
  8. Ασκήστε πίεση στις μύτες των ποδιών σας, με το δεξί πόδι τοποθετημένο στο πάτωμα. Κάντε το ίδιο με το αριστερό πόδι σας. Στην παρούσα συγκυρία, θα πρέπει να αισθάνεσθε σαν ολόκληρο το βάρος του σώματός σας να στηρίζεται στα χέρια και τα δάχτυλα των ποδιών σας.
  9. Σφίξτε τους κοιλιακούς μύες σας και μείνετε σε αυτή τη θέση για 20-60 δευτερόλεπτα.
  10. Στη συνέχεια, αφήστε το σώμα σας να χαλαρώσει.
  11. Θα πρέπει να προσαρμόσετε σταδιακά την περίοδο της διατήρησης της θέσης ''σανίδα'' μέχρι ένα λεπτό.
Επαναλάβετε τη σανίδα για 3 συνεχόμενες φορές, κάθε μέρα, για ένα μήνα. Τα αποτελέσματα θα σας αφήσουν έκπληκτους!
ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΡΟΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου