Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2015

ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕΣ; ΓΙΝΕ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΟΥ

Χρησιμοποίησε γρήγορες θεραπευτικές μεθόδους κι επέστρεψε στις προπονήσεις πιο δυνατός από ποτέ.

Διάστρεμμα
Κουνησε το«Οι μύες των αστραγάλων σου ατροφούν γρήγορα, γι’ αυτό άρχισε να κουνάς το πόδι σου όταν ο πόνος γίνει υποφερτός» σε συμβουλεύει ο Jordan Metzl, συγγραφέας του The Athlete’s Book of Home Remedies.
Η ΛύσηΤην πρώτη εβδομάδα λύγιζε το πόδι σου μερικές φορές τη μέρα. Τη δεύτερη άρχισε να εκτελείς και περιστροφικές κινήσεις. Όταν ο έντονος πόνος υποχωρήσει, άρχισε να περπατάς.


Μυϊκές Κράμπες
Φάε Περισσότερο ΑλάτιΠαρόλο που οι περισσότεροι πιστεύουν ότι οι κράμπες είναι αποτέλεσμα αφυδάτωσης, η συχνότερη αιτία είναι η χαμηλή συγκέντρωση νατρίου στο αίμα, σύμφωνα με τον Metzl.
Η ΛύσηΚατανάλωνε αλμυρές τροφές πριν από μία σκληρή προπόνηση, ειδικά αν έχει πολλή υγρασία.
Πόνος στις Αρθρώσεις
Φουλ του Μπλε Οι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά τροφές μπορούν να θεραπεύσουν τα πάντα, από τον πόνο στους μυς μέχρι την επικονδυλίτιδα του αγκώνα. «Περιορίζουν τη φλεγμονή, κύρια αιτία πόνου των αθλητών» λέει ο Metzl. 
Η ΛύσηΦρόντισε η καθημερινή σου διατροφή να περιέχει μύρτιλλα κι άλλες τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά. «Το ιχθυέλαιο μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματικό».

ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΡΟΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου