Δευτέρα, 7 Σεπτεμβρίου 2015

Έρπης ζωστήρας: Δείτε πως θα νικήσετε τον πόνο

Έρπης ζωστήρας: Δείτε πως θα νικήσετε τον πόνο

Γράφει: Λαυρέντης Νεκτάριος
Ο έρπης ζωστήρας είναι μία λοίμωξη που προκαλείται από τον ιό της ανεμοβλογιάς.
Συνήθως εμφανίζεται στο στήθος, στην κοιλιά, στην πλάτη ή στο πρόσωπο προκαλώντας έντονο πόνο στους ασθενείς.
Μπορεί να συμβεί σε οποιονδήποτε είχε περάσει ανεμοβλογιά στο παρελθόν, αλλά ορισμένοι παράγοντες αυξάνουν περισσότερο τον κίνδυνο όπως είναι η ηλικία και οι διάφορες ασθένειες που αποδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα.
Τα ύποπτα συμπτώματα είναι:

πυρετός
ρίγη
πονοκέφαλος
κόπωση ή μυϊκή αδυναμία

Ο έρπητας ζωστήρας συνήθως εμφανίζεται στο στήθος, την κοιλιά, την πλάτη ή το πρόσωπο, αλλά μπορεί επίσης να αφορά το λαιμό, τα άκρα, ή χαμηλά την πλάτη. Η περιοχή που προσβάλλεται μπορεί να είναι πολύ επώδυνη, ευαίσθητη και με έντονη φαγούρα.
Μετά από μία έως δύο εβδομάδες οι φλύκταινες αρχίζουν να υποχωρούν σχηματίζοντας πρώτα κρούστα στην επιφάνειά τους. Δυστυχώς ο πόνος μπορεί να επιμείνει για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα.
Αντιμετώπιση
Η φαρμακευτική αγωγή περιλαμβάνει τη χορήγηση αντιικών  φαρμάκων
καθώς η έγκαιρη λήψη της μπορεί να κάνει τον έρπητα ζωστήρα συντομότερο και πιο ήπιο, ενώ μειώνει τους πιθανούς κινδύνους. Επίσης, τα αναλγητικά και τα σκευάσματα κατά της φαγούρας βοηθούν στην ανακούφιση του πόνου και του κνησμού από το εξάνθημα.


ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΡΟΔΟΥ

1 σχόλιο:

  1. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΕΣ ΜΟΥ ΒΑΘΗΚΑΝ
    Γεια σε όλους,
    Είμαι τόσο χαρούμενος που εννοούσα τον γιατρό που με θεραπεύει τελικά από τον ιό του έρπητα που ονομάζεται DOCTOR MULI, το όνομά μου είναι η Έλενα, είμαι από τις Καλιφόνια ΗΠΑ. Θέλω να μοιραστώ τις μαρτυρίες μου με το ευρύ κοινό για το πώς αυτός ο σπουδαίος άνθρωπος που ονομάζεται Dr Muli θεραπεύει τον έρπη μου. Είμαι ασθενής HERPES για πάνω από ένα ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΕΣ και έχω πόνους μέχρι που ήρθα σε αυτήν την κυρία, όταν ταξίδεψα στον Καναδά για μια συνέντευξη που συνέβη να ήταν κάποτε ασθενής έρπητα, εξήγησα όλα τα πράγματα σε αυτήν και αυτή μου είπε ότι υπάρχει αυτός ο σπουδαίος ΦΥΣΙΚΟΣ ΒΑΡΟΣ που την βοήθησε να θεραπεύσει τον έρπη της και μου έδωσε τη διεύθυνσή μου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να επικοινωνήσω μαζί του και έκανα όπως έδωσε οδηγίες. Και ο γιατρός μου είπε για το βοτανικό του σχηματισμό που μπορεί να θεραπεύσει πλήρως τον έρπητα. Για να είμαι ειλικρινής αρχικά είχα μια αμφιβολία, αλλά αργότερα έδωσα μια σκέψη. το έκανα όλος ο γιατρός που με ζήτησε να κάνω και μου έστειλε το φυτικό φάρμακο μέσω της υπηρεσίας COURIER SERVICE. Όταν χρησιμοποίησα το φυτικό φάρμακο σύμφωνα με τις οδηγίες του, μετά από 2 εβδομάδες που πήρα το Herpes βοτανοθεραπεία βλέπω πήγα για δοκιμή, προς μεγάλη μου έκπληξη ο γιατρός μου επιβεβαίωσε ότι είμαι έρπης (αρνητικός) και είπα ότι δεν έχω έρπη στο σύστημά μου και μέχρι τώρα δεν ένιωσα πόνους ή συμπτώματα. Έτσι είπα ότι πρέπει να μαρτυρήσω την καλοσύνη αυτού του σπουδαίου γιατρού στο ευρύ κοινό. Αν είστε έξω εκεί που πάσχουν από αυτόν τον ιό του έρπητα ή οποιαδήποτε άλλη θανατηφόρα ασθένεια, θα σας συμβουλέψω να τον έρθετε σε επαφή με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο εργασίας του: mulijonathanherbalhome@gmail.com. Συζητήστε ή καλέστε / whatsapp: +2348147415238, σας διαβεβαιώνω ότι θα σας βοηθήσει ακριβώς όπως έκανε για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή