Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2015

Ημικρανίες: Αντιμετώπιση σε έξι βήματα

Ημικρανίες: Αντιμετώπιση σε έξι βήματα


Οι ημικρανίες προκαλούν αφόρητο πόνο και είναι ικανές να αναστατώσουν τη ζωή των πασχόντων.
Τις περισσότερες φορές εντοπίζονται στη μία πλευρά του κεφαλιού αλλά είναι δυνατόν να διαχέονται σε όλο το κεφάλι. Ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης της ημικρανίας είναι η πρόληψη.
Μάθετε τι πρέπει να κάνετε!


Κοιμηθείτε
Μια από τις κυριότερες αιτίες που προκαλούν τις ημικρανίες είναι η έλλειψη ύπνου. Προσπαθήστε να κοιμάστε 6-8 ώρες καθημερινά και να πηγαίνετε για ύπνο περίπου την ίδια ώρα κάθε μέρα, ακόμη και τα Σαββατοκύριακα.
Φάτε υγιεινά
Για να αποφύγετε τις ημικρανίες καλό είναι να υιοθετήσετε ένα υγιεινό διαιτολόγιο. Μην παραλείπετε το πρωινό και γεύματα. Καλό είναι να τρώτε περίπου την ίδια ώρα κάθε μέρα. Αποφύγετε όσα τρόφιμα έχουν ενοχοποιηθεί για την πρόκληση ημικρανιών όπως το τυρί, η σοκολάτα, η υπερβολική κατανάλωση καφεΐνης και αλκοόλ.
Γυμναστείτε
Η τακτική άσκηση μειώνει τα επίπεδα άγχους και κατάθλιψης, ενώ κατά τη διάρκεια της το σώμα απελευθερώνει ορισμένες χημικές ουσίες που λέγονται ενδορφίνες και δρουν ως φυσικά παυσίπονα.
Διαχειριστείτε το άγχος σας.
Όταν βρίσκεστε κάτω από συνθήκες πίεσης κάντε τακτικά διαλείμματα για να χαλαρώνετε και να σκέφτεστε πάντα θετικά.
Κάντε ένα ζεστό ντους για να χαλαρώσετε τους μύες.
Οι ειδικοί συνιστούν το μασάζ με απαλές κυκλικές κινήσεις στους κροτάφους, στο κεφάλι, στον αυχένα και στους ώμους για να ανακουφιστείτε από το σπασμό των μυών.

ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΡΟΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου