Σάββατο, 16 Μαΐου 2015

3 ασκήσεις για να προστατέψετε την πλάτη σας !!

Image result for 3 ασκήσεις για να προστατέψετε την πλάτη σας !!


Ο Bryan Fass ,ειδικός σε θέματα δημόσιας ασφάλειας και πρόληψη τραυματισμών μας παρουσιάζει 3 ασκήσεις που θα βοηθήσει το ιατρικό και παραϊατρικό  προσωπικό να αποφύγει τους τραυματισμούς στη πλάτη.

Η πρόληψη είναι το κλειδί



Η πρόληψη είναι προφανώς το κλειδί για μια υγιή πλάτη. Οι  μελέτες και τα δεδομένα δείχνουν σαφώς ότι το τέντωμα σε καθημερινή άσκηση ,η καλή διατροφή και η ενυδάτωση θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε τον τραυματισμό την ώρα της εργασίας.

1. Bird dog ( 2 σετ των 15 με 30 επαναληψεων )





2.Bowlers squat ( 3 σετ των 10 με 15 επαναληψεων )



3.Kettle bell swing (3 σετ των 15 επαναληψεων )



Οι τεχνικές αυτές μπορεί να γίνουν ακόμα και την ώρα της υπηρεσίας. Θα αισθανθείτε καλύτερα, και θα μπορείτε να διαχειριστείτε τις ενοχλήσεις  που πιθανόν να έχετε πριν γίνουν ένας τραυματισμός.

ΠΗΓΗ: Bryan Fass

3 exercises to help medics avoid back injury

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου